حمایت از ۳۱۲ خانواده نیازمند زندانی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: زندانیان نیازمند آزاد شده تا شش ماه بعد از آزادی از خدمات این نهاد بهرمند می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک‌پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تعداد ۳۱۲ خانواده نیازمند زندانی در استان تحت پوشش این نهاد هستند و از تمامی خدمات کمیته امداد مانند مددجویان دیگر بهره‌مند می‌شوند.

او افزود: کمک هزینه معیشت که ماهانه به حساب سرپرستان خانواده واریز می‌شود، خدمات درمانی، مسکن، خدمات حمایتی از جمله جهیزیه، وام‌های اشتغال از خدماتی است که به خانواده‌های نیازمند زندانی ارائه می‌شود.


بیشتر بخوانید


ملک‌پور اضافه کرد: حمایت از زندانیان آزاد شده در استان توسط کمیته امداد انجام می‌شود و زندانیان آزاده شده و خانواده‌هایشان تا شش ماه از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

او ادامه داد: هدف از ارائه خدمات به خانواده‌های نیازمند رفع نیاز آنان و خودکفایی است و خانواده‌هایی که دچار مشکلات اقتصادی و از دست دادن سرپرست خانواده می‌شوند مانند خانواده‌های نیازمند زندانی از تمامی خدمات کمیته امداد مانند مددجویان دیگر بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار