بهره برداری از پروژه جاده سلامت از ابتدای شهر تاکستان تا روستای آقچه کند

فرماندار شهرستان تاکستان گفت: پروژه جاده سلامت از ابتدای شهر تاکستان تا روستای آقچه کند در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، طاهری فرماندار شهرستان تاکستان گفت: پروژه جاده سلامت از ابتدای شهر تاکستان تا روستای آقچه کند در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

طاهری افزود: در این جلسه مقرر گردید که اداره راه و شهرسازی و شهرداری به صورت مشترک در سال جاری با اعتباری از محل منابع داخلی و منابع استانی و منابع کمیته برنامه‌ریزی شهرستان که از سوی فرمانداری تخصیص داده خواهد شد.

او اضافه کرد: همچنین با استفاده از اعتبارات ملی پروژه را از ابتدای شهر تاکستان (انت‌های خیابان غفاری) آغاز و با احداث بلوار تا پارک شهدا به صورت رفت و برگشت، مسیر پیاده روی ومسیر دوچرخه‌سواری و ادامه پروژه به سمت روستای آقچه کند و در نهایت تا روستای نیکویه انجام دهند.

فرماندار افزود: این پروژه به عنوان یک پروژه اصلی و مهم شهرستان در دستور کار قرار دارد که ضمن تشکر از نماینده محترم مردم در مجلس و اخذ ردیف ملی می‌بایست در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

او گفت: در پایان جلسه مقرر شد تا پارک جنگلی شهدا تحویل شهرداری گردد و شهرداری نیز نسبت به انتقال آب و بهره برداری از این پارک اقدام نماید.

جلسه هماهنگی ادامه پروژه تعریض جاده تاکستان به آقچه کند با دعوت طاهری فرماندار تاکستان با حضور فرخزاد معاون عمرانی استاندار، مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی و معاونین، رحمانی معاون سازمان برنامه بودجه، طاهرخانی رییس شورا، پیری شهر تاکستان ومحمدی معاون مدیر کل منآبع طبیعی حسین رحمانی معاون عمرانی، و روسای ادارات مربوطه شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.