مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

توانمندسازی زندانیان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: توانمندسازی مالی و اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش زندان استان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست هم اندیشی بین مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقدامات تامینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری برای توانمندسازی مالی و اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش زندان استان برگزار شد.

در این نشست که در محل کانون اصلاح و تربیت زندان شهرکرد برگزار شد مقرر گردید اقدامات موثری در زمینه اشتغالزایی زندانیان و خانواده‌های آن‌ها در سال ۱۴۰۰ صورت بگیرد.


بیشتر بخوانید


سید حفیظ الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: تشکیل شرکت تعاونی برای مددجویان تحت پوشش در یکی از رشته‌های شغلی اشتغالزا مثلاً تولید نمد یکی از راهکار‌های مهم برون رفت از بیکاری است.

او افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمادگی لازم را برای تشکیل تعاونی، پرداخت تسهیلات و ارائه مشاوره شغلی برای مددجویان و خانواده‌های آن‌ها دارد.

در پایان این نشست مدیر یکی از صندوق‌های کارآفرینی از پرداخت ۹۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به ۳۳ نفر از زندانیان و خانواده‌های آن‌ها در سال ۹۹ خبر داد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار