روحانی در نشست فعالان سیاسی:

اگر آمریکایی‌ها در چارچوب صداقت حرکت کنند در زمان کوتاهی به نتیجه خواهیم رسید

رئیس‌جمهور گفت: مردم در انتخابات باید به استراتژی و برنامه رأی بدهند.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در دیدار جمعی از فعالان سیاسی با تاکید بر اینکه با مقاومت و ایستادگی ملت، امروز جنگ اقتصادی دشمن و فشار حداکثری شکست خورده است و خود آمریکایی‌ها و همه دنیا به این شکست اعتراف می‌کنند، افزود: امروز در مذاکرات وین قدرتمندتر از گذشته مذاکره می‌کنیم.

روحانی با بیان اینکه معنای حضور قدتمند امروز ایران در مذاکرات وین شکست قطعی فشار حداکثری دشمنان است، اظهار داشت: مذاکرات حدود ۶۰، ۷۰ درصد پیشرفت داشته است و اگر آمریکایی‌ها در چارچوب صداقت حرکت کنند در زمان کوتاهی به نتیجه خواهیم رسید.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در مذاکرات عجله نداریم، اما از فرصت حداکثر استفاده را خواهیم کرد، اظهار داشت: چارچوب تعیین شده از طرف مقام معظم رهبری درمورد مذاکرات را کاملا حفظ کرده ایم و در همان چارچوب حرکت می‌کنیم.

روحانی با تاکید بر اینکه با مقاومت و ایستادگی ملت امروز از پیک مشکلات عبور کرده ایم، گفت: هرگونه سخن و حرکتی که به دروغ گفته شود و مردم را مایوس و بی نشاط کند، یک خیانت بزرگ است.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: تلاش خواهیم کرد کرونا مانع از حضور مردم در انتخابات نشود و همه تهمیدات لازم در این زمینه در نظر گرفته خواهد شد.

روحانی با ابراز امیدواری به اینکه همه احزاب و گروه‌ها باید بتوانند در انتخابات حضور داشته باشند و شاهد تنوع سلایق در میان نامزد‌ها باشیم، تصریح کرد: دولت از هر تلاشی فروگذار نخواهد کرد تا انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری برگزار شود که در اینصورت انتخابات موجب تقویت و استواری بیشتر نظام و تقویت نقش ما در منطقه خواهد شد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه متاسفانه هنوز پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، در ایام انتخابات می‌شنویم که عده زیادی به دنبال انتخاب بین بد و بدتر هستند، گفت: باید به جایی برسیم که دنبال انتخاب بین خوب و بهتر باشیم. برای این مهم باید به جایی برسیم که نامزد‌های انتخابات از طرف احزاب معرفی شوند و نماینده حزب باشند و مردم نیز بین استراتژی و برنامه‌ها دست به انتخاب بزنند.

روحانی افزود: در این زمینه قانون اساسی ما باید تفسیر شود. قانون اساسی در اصل ۱۳۴ به صراحت می‌گوید که برنامه و خط مشی با رئیس جمهور است و مردم هم بر همین مبنا می‌آیند و رئیس جمهور انتخاب می‌کنند. مجلس شورای اسلامی نیز در زمان بررسی صلاحیت وزرای کابینه هم برنامه‌ها را بررسی می‌کند و هم افراد را؛ باید این ابهامات برطرف شود. مردم به برنامه‌های رئیس جمهور رای می‌دهند، مجلس نیز برنامه‌های هیات دولت را بررسی می‌کند و آن وقت دوباره برنامه ۵ ساله نوشته می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه نظر بنده درباره قانون اساسی روشن است، اظهار داشت: باید قانون اساسی تفسیر شود تا مشخص شود مردم پای صندوق آرا به چه چیز رای می‌دهند؛ به فرد، به برنامه، یا به حزب؟

روحانی پایه اساسی حل مشکلات کشور را اعتدال و تعادل دانست و تصریح کرد: باید ببینیم مشکلات کشور در داخل و خارج آیا با تعادل و اعتدال حل می‌شوند یا با افراطی‌گری؟ آیا مشکلات کشور در عرصه بین‌المللی با تعامل سازنده حل و فصل می‌شوند یا رویکرد‌های دیگر؟ دولت‌های یازدهم و دوازدهم بر مبنای تشخیص همین نکته که مشکلات کشور از مسیر تعادل و اعتدال در داخل و تعامل سازنده با جهان رفع خواهند شد، عمل کرد.

رئیس جمهور در بخشی از سخنان خود به دستاورد‌های دولت در عرصه اقتصادی با عمل به مشی اعتدالی اشاره و خاطرنشان کرد: رسیدن به نرخ تورم تک رقمی پایدار به مدت بیش از ۲ سال، برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نیز رسیدن به نرخ رشد دو رقمی به عنوان بالاترین نرخ رشد در جهان در سال ۹۵، دستاورد‌هایی بود که این دولت با تکیه بر مشی اعتدال در داخل و تعامل سازنده در جهان به آن‌ها رسید.

روحانی گفت: دولت تدبیر و امید با تکیه بر این مشی دستاور‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، دفاعی، سیاسی و بین‌المللی به دست آورد که برجام یکی از بزرگترین این دستاوردهاست و امروز پس از همه اتفاقاتی که پیرامون آن رخ داده، هنوز بهترین چارچوب برای حل و فصل مسائل در عرصه بین‌المللی است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات ناشی از تحریم در مسیر مقابله با شیوع کرونا اشاره و اضافه کرد: درباره برخی از مشکلاتی که تحریم برای کشور پیش آورد تا چندی قبل نمی‌شد سخن گفت چرا که دشمن از آن‌ها سوءاستفاده می‌کرد، اما امروز کسی که ادعا می‌کرد می‌خواهد ایران را به زانو درآورد، به شکست این تلاش‌ها اذعان دارد و مردم باید بدانند که تحریم حتی در مسیر تامین دارو و تجهیزات پزشکی چه مشکلاتی برای کشور ایجاد کرد.

روحانی اظهار داشت: حتی در دوران جنگ تحمیلی نیز به اندازه دوران جنگ اقتصادی، تحت فشار قرار نگرفته بودیم، اما امروز به مدد مقاومت مثال‌زدنی ملت و تحت رهبری و هدایت‌های مقام معظم رهبری از پیک مشکلات عبور کرده‌ایم.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در این دیدار یحیی آل‌اسحاق به نمایندگی از حزب موتلفه اسلامی، سید حسین مرعشی به نمایندگی از حزب کارگزاران سازندگی، آذر منصوری به نمایندگی از حزب اتحاد ملت، محمد عطریانفر به نمایندگی از حزب کارگزاران سازندگی، زهرا ساعی به نمایندگی از حزب اعتدال و توسعه، محمدرضا جلایی‌پور به نمایندگی از حزب اتحاد ملت و بهزاد نبوی به نمایندگی از حزب توسعه ملی به بیان دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند. همچنین جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور نیز توضیحاتی درباره روند اجرایی انتخابات چهارگانه ۲۸ خرداد ارائه داد.

سخنرانان در سخنان خود به ارزیابی نحوه مقابله با شیوع ویروس کرونا، رسیدگی و بهبود وضعیت معیشت مردم، ضرورت ایجاد ثبات در بازار کالا و ارائه خدمات مورد نیاز عموم مردم، لزوم تلاش برای افزایش هر چه بیشتر مشارکت در انتخابات و برگزاری انتخاباتی پرشور، آزاد و رقابتی پرداختند و تاکید کردند که اگر چه حصول برجام یکی از بزرگترین دستاورد‌های دولت تدبیر و امید بود، اما دستاورد بزرگ‌تر دولت حفظ این دستاورد مهم و بزرگ در کشاکش رخداد‌ها و تلاش‌ها برای آسیب زدن به آن بود.

همچنین تلاش برای به نتیجه رسیدن مذاکرات احیای برجام در فرصت باقیمانده از دوره فعالیت دولت تدبیر و امید و تلاش برای دفاع و حفظ از این دستاورد مهم از دیگر نکات مورد اشاره سخنرانان این نشست بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
صداقت که در ذاتشان نیست و این را کودکان افریقا هم خوب می دانند ولی باید کلاس صداقت برایشان گذاشت و دست آخر امتحان گرفت تا میزان یادگیریشان توسط مردم ایران بررسی شود !! ( راستی آزمایی) حال جایگاه ایران و ایرانی را بدانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بچه کلاس پنجم هم می داند که آمریکا نابودی انقلاب اسلامی ایران را می خواهد و خواهان ایران مستعمره و تسلیم است از هر طریق و گزینه های روی میزش شامل ریا و کذب همیشه بوده است و تمام تلاشش بر محور براندازی بویژه توسط پتانسیل داخلی است ، اما دیگر آن روزگار پهلوی و قاجار و بی سوادی سیاسی گذشت ، ایران اکنون خود قدرتی جهانی در سیاست و تمام زمینه ها است و تمام دنیا چشم دوخته اند به شطرنج ایران در مقابل کل اساتید فریب و ریا در غرب
United States of America
ناشناس
۰۱:۲۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
امریکا بدون FATF تحریم هارا بر نمیداره
Germany
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
تنها سرنشین دولتی که در طول تاریخ اینقدر
به غرب التماس می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
می ترسم از کسی که از خدا نمی ترسد!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعاً حیف از این ملت آگاه و فهیم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
امام خمینی خوب فهمیده بود آمریکا شیطان بزرگه شما از شیطان توقع صداقت داری آخه چقدر ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
آمریکا مجبور به صداقت است و الا هر گز توقع صداقت از دشمن نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
امریکاتوبوق وکرناکرده که تحریم هارابرنمیداریم ،هی بروالتماس کن.!!!!!!!!!!
United States of America
ناشناس
۰۱:۲۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
امریکا بدون FATF تحریم هارا بر نمیداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایران همیشه صادق بوده گفتگو با عربستان رو شدیدا تکذیب کرد بعد غربیها اسامی افراد شرکت کننده رو هم بیرون دادن ... این یعنی صداقت کامل در دروغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
گفتگو با عربستان رو قبل از اینکه رسانه ای بشه و اروپا بخواد نظری بده آقای عبداللهی در وزارت خارجه گفته بود که ما با عربستان درباره یمن گفتگو کردیم . نمی دونی نظر نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
تایید پاسخ دهنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقاي رييس جمهور به تمام مقدسات قسم آمريكا ذلت و نابودي ايران را ميخواهد. هيچ وقت صادق نبوده و نيست.بس كنيد مذاكرات را.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
این را بچه کلاس پنجم هم می داند که آمریکا نابودی انقلاب اسلامی ایران را می خواهد نه ایران مستعمره و تسلیم ، که تمام تلاشش بر همین محور است ، اما دیگر آن روزگاران گذشت ، ایران اکنون خود قدرتی جهانی است و تمام دنیا چشم دوخته اند به شطرنج ایران و کل اساتید فریب و ریا در غرب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
چون طرف صادق نیست نباید حد اقل در اذهان و قضاوت عموم از صداقت خود دفاع کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
امریکاییها در چارچوب صداقت !!!!!!!!!!!!!!!!!!حرکت کنند !!!!؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
التماس میکنم این دفعه با مطالعه و تحقیق به یک کاندیدا رای بدید نه اینکه هر سلبریتی هر چی گفت همون انجام بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
باشه اصلح و راستگو پیدا شد رای میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
شیطان هیچوقت راست نمیگه
Iran (Islamic Republic of)
tat
۱۰:۰۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای روحانی 40 ساله مذاکره کننده ایران است در همه جا هم با شکست روبرو بوده . در مذاکره قطع نامه 598 . در این مذاکرات فقط اسرا آزاد شدند و آتش بس اتفاق افتاد . سایر بنده های قطع نامه 598 پس چی شد ؟؟؟؟ در مذاکرات هسته که در زمان خاتمی ادامه داشت با تعلیق موقت که داشت دائمی میشد سر ایران کلاه رفت در برجام که کلی ادعا دارند اینطوری سر ایران کلاه رفت . در حال حاضر هم از آمریکایی ها صداقت می خواهد . یکی نیست به این آقا و ظریف بگه شما با آمریکای بزرگ شدید باز آنها را نشناختی . در گرفتن غرامت ایران از عراق بابت جنگ تحمیلی چرا هیچ بحثی نشده است!!!!جنگ کویت بعد از جنگ ایران اتفاق افتاد چرا آنها غرامت خود را از عراق گرفتند ؟؟؟
United States of America
ناشناس
۰۱:۳۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای روحانی میدونه که امریکا بدون FATF تحریم هارا بر نمیداره!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
برای اینکه ایران کویت فسقلی و مستعمره نیست ، ایران امروزه نه چندر قاز غرامت بلکه قلب مردم خاورمیانه وخاورمیانه را به دست آورده است . چرا حقایق را نمی بینید و فقط منافع مادی را معیار قرار می دهید ؟ این روحیه همان روحیه دزدی از معادن سوریه توسط آمریکا است.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۵۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دشمن و صداقت !!!!!!
امریکا ذلت ما میخواهد اقای رئیس جمهور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسم
۰۸:۵۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
مذاکرات سعد اباد برجام نافرجام بس نبود که ثابت بشه امریکا صادق نیست حتی ارو پایی ها و اینگلیس که باعث کشتار 9 میلون نفر از 20 میلیون نفر جمعیت ایران در جنگ جهانی دوم شد بس نیست اینا برای اعتماد نکردند حالا هرکی میتونه جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اولا برجام بعد اینکه امثال شما در داخل عدم صداقت غربی ها را فهمیدید، و جهان صداقت ایرانیان را فهمید ، و خود آمریکا به شکست سیاست هایش در خاورمیانه که کلا برای محدود کردن ایران و اقتدار اسرائیل و اقتصاد استعماری خود بود را فهمید ( حال هر روز اسرائیل موجودیتش در خطر است و دست آمریکا از منابع و معادن دول جبه مقاومت قطع است) حالا زمانی است که برجام اندک اندک به ثمر و فرجام خود می رسد« گر صبر کنی زه قوره حلوا سازی » دانه تا نهال و نهال تا درخت و درخت تا به ثمر نشیند چند سال طول می کشد، بخصوص که غرب با تمام توان سعی در ریشه کنی این درخت داشته و دارد.
دوما : نه امروز ایران ، ایران زمان جنگ جهانی است و نه قدرت ضعیف آن زمان که امروز موشک ذوالفقار ، دانش هسته ای و نظامی و علمی دارد و بر لبه علوم حرکت می کند و نه حکام و سیاست آن زمان که هنوز فکر می کردند زمین تخت است و فقط در یک جهت یعنی استعمار غرب بایدرفت ، نه مردم 95% باسواد ایران امروز را داشت ونه دانشمندانی در سطح جهان داشت ، و شما دوست عزیز درک شما باید همان درک عصر قاجار و پدر بزرگتان باید باشد؟
گرفتی چی شد ؟ این هم جوابی مجمل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
نفرین بر روزی که شما برنده انتخابات شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه اتفاقی باید بیافتد تا شما بفهمید که این کاره نیستید. بابا ول کن برو . فقط برو
United States of America
ناشناس
۰۱:۳۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ول کنه بره???
پس $$$$$$$چی
آقای روحانی میدونه که امریکا بدون FATF تحریم هارا بر نمیداره!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بخواهی نخواهی میره اما پشیمان نشید که باز هم بعد چهار یا هشت شال به نقطه اول برگردید و همین سال ها را آرزو کنید ، انتخاب نزدیک است و تجربه بسیار و دشمن ریا کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دروازه بان تیم ملی سیاست مواظب باش. کاپیتان عجول می خواهد دوباره گل بخودی بزند!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
گزارشگر نتیجه بازی استقلال چی شد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بعد از این همه خفت و التماس به آمریکا و بد عهدی نادانی است که منتظر صداقت از سوی آمریکا بود مگر اینکه از این بی صداقتی آگاه بوده و مسائل دیگری دنبال می شود که الله اعلم
United States of America
ناشناس
۰۱:۳۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
صداقت FATF است
آقای روحانی میدونه که امریکا بدون FATF تحریم هارا بر نمیداره!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فعلا اگر اخبار را از منابع موثق پی گیر باشید این آمریکا است که پشت در های مذاکره مانده و التماس می کند برای ورود و اطلاعات را از سایرین به صورت قطره چکان دریافت می کند. بی خبری هم حدی دارد
Iran (Islamic Republic of)
مخاطب
۰۸:۳۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
انتظار صداقت از امریکار حماقت است، جناب رئیس جمهور نمیخواهی از جهالت و خیانت خودت نسبت به ایران و مردم ایران دست برداری؟تا کی التماس برای غرب؟تا کی حماقت؟تا کی خیانت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فعلا آمریکا پشت در های مذاکرات دم تکان می دهد و قطره چکانی از موضوعات با خبر می شود و التماس می کند تا دو باره به برجام برگردد!! اما جهالت و خیانت آن است که خود باعث تداوم تحریم و فلاکت ملت باشیم . و این گونه طوطی صفت باز پخش سخنان رسانه های غربی و سر سپردگان غرب زده ، که آب به آسیاب دشمنان می ریزند جهالت و خیانت و خباثت و حماقت نیست؟ کمی تامل و تحمل و درک سیاسی لازم است که همه گان ندارند و به قول معروف کار «هر کس نیست و . .. » و یا « نه هرکس سر تراشد قلندری داند »
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
کدام صداقت آمریکا، این واقعا حالش اصلا خوب نیست.کی این چند روزه تمام شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
با این سخنان حال شما و اربابان خوب می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای رئیس جمهور در کل دوره ریاست جناب عالی به در این دو سه سال اخیر بی تدبیری شما در عرصه مدیریت کشور بسیار مشهود بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ندانستی که این دریا چه موج خون فشان دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
بهراد
۰۸:۲۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
یكی به من بگه آخه استراتژی این بشر چی بود كه بهش رای دادن بعد الان میگه مردم باید به استراتژی و برنامه رای بدن
ای بابا رویی داره چجوری شب می خوابی ما با دیازپام هم نمی تونیم بخوابیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
دلیل بی خواب این است که استرا تیژی نداری و متاسفانه اگر عمرا بدانی که استراتیژی در سیاست و کیاست چست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
مملکت منتظر
ما پروژه رو پیگیری می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا درود بر کسانی که در انتخابات با چشم بسته رای می دهندددددد. هرچی سرمان بیاید حقمان هست. این مردم را باید بازی داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما از شما صداقت نديديم چه برسه به آمريكا.
United States of America
ناشناس
۰۱:۴۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
FATF صداقته
آقای روحانی میدونه که امریکا بدون FATF تحریم هارا بر نمیداره!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
از قول رئیس جمهور آینده : به من رای بدین یک صداقتی نشانتان میدهم خض کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقا روحانی جواب رایها رابده که تو را انتخاب کردن چکاری کرد دیواری ساختی آجر گذشتی نه بلکه خرابش کردی تو چی راگران نکردی آب وخاک ملت گران کردی جواب ملت رابگوه برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
کی آزمون شروع می شه ؟ سوالاش سخته ؟ چقدر فرصت داره ؟ خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی 1
۰۸:۱۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
جناب رئیس جمهور تمام برنامه ها وایده ها وروشهای جنابعالی وهم کیشانتان تا کنون فقط برای جامعه بدبختی وفساد داشته حالا از چه برنامه ای حرف می زنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
برنامه کودک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
هشت سال کشور را روی این «اگر» باختی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ای ملت در اگر نتوان نشست ، و اگر را کاشتند چیزی سبز نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا آمریکا را نابود کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسم
۱۲:۱۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
من موندم کی نظر منفی داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
همونای که جن زده اند رای منفی دادن چون آمریکا شیطان بزرگ است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط ای کاش زودتری تموم میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس شما استراتژی وبرنامه نداشتید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
التماس جواب میده! زنگی بهشان بزن التماس کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فعلا خط التماس کردن از اون ور مشغوله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اسم رئیس جمهور ما خوش خیال نیست ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا خوش خواب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
نمی‌کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
زمان کوتاه منظورشون همین یکی دو ماه باقیمانده از دوران ایشون هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اره اکی یو
United States of America
ناشناس
۰۷:۳۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
تورو خدا یه بار تو عمرت عجله نکن.بلکه درست بشه
United States of America
ناشناس
۰۱:۴۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
عجله??
آقای روحانی میدونه که امریکا بدون FATF تحریم هارا بر نمیداره!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه دلم می گه برو برو یه دلم می گه نرو نرو با این اوضاع این بچه درست بشو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقای روحانی .. هنوز نمیدانید اصول انسانی مانند همین صدافت که میفرمایید در مطق لیبرالیسم و بخصوص استکبار جایی ندارند ... امریکا و صدافت
بخودتان نگاه کنید چه کردید . یک مورد بگید که با مردم صادق بودید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
میخواد کاری کنه که دولت بعدی هرچقدر تلاش کنه نتونه گندشو جمع کنه،، و مردم و مملکت رو در فقر مطلق و زمین گیر کنه،، حضرت آقا، قوه قضائیه، مجلس محترم کاری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
روحانی انگشتر فیروزه عجمی هم پوشیده چشم نخوره خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
وای خدایی شما چه ریز بین هستید و شوخ طبع؟ مکرسکوپ نمی خواهی ولی حتما تلسکوپ لازم داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینم الکیه فقط مردم ضرر میکنن دقیقا اقای روحانی با همین رویکرد و وعدهها در سال ۹۴ انتخابات رو برد الانم داره برا هم حزبیاش تلاش میکنه وفقط مردم ضرر میکنند
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوب شما چکار می کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه تضمین درست نگیری آخه چطوری در چهارچوب صداقت عمل می کنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر را با ااگه پاسخ نده ، اینجا فقط من سؤال می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ممنون از اینهمه صداقت آفرین که صداقت روهم داریم در دنیا رواج میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تا کور شود هر ان که نتوان دید
Germany
حمیدرضا میرکیانی
۰۶:۳۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام بر ملت شریف ایران , ما ملت امام حسینیم , ما ملت شهادتیم , روحانی و تیم مذاکره کننده دیگر دروغ نمیتوانند به ملت بگویند , دوران دروغ گوئی و بزن در رو تمام شده , روحانی گفته عجله ای نداریم , مذاکرات فرسایشی ممنوع , مزخرف ترین جمله ای که تا امروز شنیده ام , این است که اگر امریکائی ها صداقت داشته باشند چنین میشود و چنان , امریکا صداقت ندارد , اگر مگر هم ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقای روحانی بس کن شب وروزت شده برجام ،هرچه از برجام به مردم دادی بسه دیگه شاید شب هم خواب برجام رامیبینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوب چهار سال قبل می گفتی بسه دیگه ، لا اقل این بار درست نظرت را بنویس و در صندوق بینداز
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۶:۰۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط برای خودم متاسفم!!!!!! این دیگه کیه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
من واقعا موندم که این آقا ۸ سال هیچ کاری رو پیش نبرد حالا میخواد تو این دو ماه معجزه کنه اونم با شراکت شیطان خدا به فریاد ما برسه ان شاءالله
United States of America
ناشناس
۰۱:۵۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
۸ سال هیچ کاری رو پیش نبرد??
۸ سال تمام سرمایه های مردوم رو با نبودن FATF بالا کشیدن!!
آقای روحانی میدونه که آمریکا بدون FATF تحریم هارا بر نمیداره!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
طرف را هشت سال سر خواستگاری سر دوندند و تسلیم نشده و حالا که جواب رسیده شما چرا مانع می شید؟ نکنه خودت بیشتر خواهان هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
صداقت گوهری نایاب است ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
حال می گفتی کم یاب می شد حرفت را قبول کرد و اگر نایاب باشد از کجا که شما صادق باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
صداقت ....!!!!!؟؟؟؟؟واقعا به حرفی که میزنی اعتقاد داری ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقا آنها چوب نمیبند که ؟
شما هی اصرار چهار چوب میکنید
صداقت هم پیش کش
آقا انها را فراموش نکن شیطان بزرگ
نامه تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
این کارا برای انتخاباته و فریب دوباره مردم . متاسفم برا روحانی و ظریف و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما مراقب باش و فریب نخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
برجام برای پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس بود و وین برای پیروزی در انتخابات 1400
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوب مگر ما برگ چغندریم ؟ ما با چشم باز رای می دهیم
Iran (Islamic Republic of)
Torabirad
۰۳:۵۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دربرجام اولی درمدت کوتاهی فریب خوردید وسیمان به قلب صنعت هسته ای ریختید ونتیجه ای جز وعده وعید دروغ از غربیهانگرفتید..حالا ،این دفعه به امید (صداقت) آمریکاییها کجارامیخواهید سیمان بگیرید آنهم در مدت کوتاه !!!
خدا رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سیمان و بتن و .. . توان این ملت را نمی گیرد دیدید که ظرف سه روز بعد حمله به نطنز غنی سازی را به 60% درصد رساندیم !سیمان کجا بود کجای کارید سیمان فیلمی بود برای آنان که ما را قبول نداشتند و حال که توان ما معلوم شد تا به برجام بر گردند چون در غیر این صورت ممکن است بیشتر و بد ترش هم ببینند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
متاسف به اون 25 میلیونی که به این رای دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بیست و پنج میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
جوجه را آخر پاییز می شمارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
آمریکا با آمدن روحانی توانست 8سال کشور را لنگ در هوا نگه دارد الان هم بهترین گزینه جناب ظریف هست که با رئیس جمهور شدن می‌تواند 8 سال هر هفته مذاکره کند 16 سال یک ملت به امید سراب گذشت و از طرفی می توانند روحانی را هم از مواخذه حفاظت کنند با آوردن ظریف
United States of America
ناشناس
۰۱:۵۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
۸ سال تمام سرمایه های مردوم رو با نبودن FATF بالا کشیدن!!
آقای روحانی میدونه که آمریکا بدون FATF تحریم هارا بر نمیداره!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا نوبتی هم که باشه نوبت ماست که هشت سال آمریکا را لنگ در هوا نگهداریم ، خواهشن درست رای بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ایرانی
۰۱:۵۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقت کنید ببینید کیا سخنرانی کردن و بادمجان دور قاپ چین شدن یه مشت افراد سیاسیِ مردم بدبخت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
مذاکره فقط از موضع قدرت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بابا برجام نمیخوایم همه جوره دارید کشور و خوار و ذلیل میکنید و دو دستی تقدیم آمریکای زورگو میدید آقا یکی حرف ما رو بشنوه کاش مردم آگاه بشن با جمعیت میلیونی بگن که برجام رو نمیخواییم این ا میدونه که با گرونی مردم رو سرگم کرده تا حواسشون پرت بشه و صداشون در نیاد تا هر کاری خواست بکنه کاش قبل از اینکه دیر بشه مردم ایران ازخواب بیدار بشن و نذارن برجام سر بگیره خواهش میکنم برنامه ی باهم بازی رو از شبکه سه نگاه کنید تا بفهمید اینا چه کاری دارم میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
پسرم برجام نمی خوای فهمیدم خوب بگو چی می خوای تا دیر نشده ؟ هواپیما داره حرکت می کنه ها ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
جان من خودت داره صداقت می باره راستی فردا بورس منفی نکنی و بفکر سهام دارها هم باش ما چقدر پول در این بورس بی خود از دست بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ای کلک چقدر پول داشتی و به ما نمی دادی ؟ می گفتی بخدا هیچی تو دست و بالم نیست ؟ چوب خدا صدا ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدایا این هنوز امیدواره امریکا صداقت داشته باشه
البته نا امیدی گناه بزرگی است و انسانها ازاد هستند به رویاهاشون فکر کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بسمه تعالی دولت امروز همان انتخاب بدتر بود که حتی حامیان خودش را پشیمان و سر شکسته کرد دولتی که هنوز مثل شتر خواب می بیند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
صدق الله ، این بار انتخاب به تر داشته باش که بعد پشیمان و سر شکسته نباشی و لپ لپ نخوری
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۰:۴۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ماکه تواین مدت هشت سال نه صداقتی ازطرف آمریکایی دیدیم ونه ازشماها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مشکل از گیرنده است عینک بذار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
یکی جنابعالی صداقت داری و یکی هم امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
این وسط شما چه کرده اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای رییس‌جمهور هنوز از صداقت آمریکایی صحبت می کنند ، کدام صداقت آقای روحانی با اعصاب مردم بازی نکنید .
United States of America
ناشناس
۰۱:۵۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
رییس‌جمهور و صداقت?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اعصاب نداری!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بسته بابا هشت سال پدر مردم ایرانو در آوردید هیچ کاری نکردید فقط مردم رو به فقرو فلاکت کشاندید این شوی انتخاباتیتون رو جمع کنید یا کسی جلون رو بگیره حال مردم داره بد میشه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۰:۳۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ملت در رای دادن به تو در چار چوب صداقت حرکت کردند ولی فقط گرانی دیدند و صف
تعطیلی مسکن مهر
کم کردن نیمی از سهام عدالت مردم
قطع یارانه ها
ثبات مبلغ یارانه و افزایش قیمت حامل ها
گرانی بنزین
صف روغن و مرغ
کشتار مردم با کرونا
رانت ارز 4200
هدر رفتن سرمایه مردم در بورس
تورم 1000 درصدی طی 8 سال
تعطیل هسته ای در برابر هیچ
ده برابر شدن قیمت سکه
8 برابر شدن قیمت دلار
تعطیلی کارخانه ها و موج بیکاری
دست نیافتنی شدن ازدواج شغل و مسکن برای جوانان
خدمت به خودرو سازان و گرانی بی حساب ماشین
و.......
United States of America
ناشناس
۰۱:۵۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
۸ سال تمام سرمایه های مردوم رو با نبودن FATF بالا کشیدن!!
آقای روحانی میدونه که آمریکا بدون FATF تحریم هارا بر نمیداره!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
مثل حرف روحانی ، یاسین خواندن است ، اگر اینها صداقت داشتند که تحریم هارا شدیدتر از قبل از برجام اعمال نمی کردند
Iran (Islamic Republic of)
￵علی
۰۰:۳۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
کاری که تو تو ۸ سال ریاست جمهوری کردی با این ملت چنگیز خان معول نکرد نه به انتخابات ۱۴۰۰ کمپین شروع شده و عده ما انتخابات خرداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چی میگی
United States of America
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اره التماس کن چون برای انتخابات لازم دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چی می گی ؟ ایشون که دیگه در انتخابات و کاندید نیست
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۰۰:۲۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
همزمان با مذاکرات وین ما را تحریم میکنند ، این پیام روشن است که تحریم لغو نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
لغو نشود این بار هم درصد غنی سازی بیشتر می شه هم دنیا می فهمه کی درسته و کی غلط و نتایج بعدی هردو مورد برایشان قابل تحمل نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۱۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما چطور از کشوری که بزرگترین سردار ما را ترور کرده انتظار صداقت دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
یک فرض و احتمالی دور اندیشانه است ؟ باید به آینده هم اندیشید؟ فرض محال که محال نیست ، شد چه بهتر ، نشد ، از سیاهی بر تر که رنگی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خودتو اذیت نکن هیچوقت به نتیجه نمیرسی،فقط مردم رو بدبخت و بیچاره کردی زودتر برو دیگه،مردم و جامعه نیاز به آرامش دارن، علی برکت الله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
نا امیدی بزرگترین تیر شیطان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سهام عدالت منو کسی نمیخره، یعنی تو بورس همه 20 میلیون سهم سهام عدالت برا فروشه تو قسمت خریدار مگس هم پر نمیزنه فقط 0 میبنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه چرت بزن
Iran (Islamic Republic of)
کرُد
۰۰:۰۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
میشود رئیس جمهور محترم بفرمایند به کدام استراتژی و برنامه باید رای بدهیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
دهقانی ع
۰۰:۰۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیس جمهور هنوز خیلی خوش خیالی یا اینکه ملت را نفهم حساب می کنی .مگه ما نمیدانیم هیچ اعتمادی به آمریکا و غرب نیست .فقط به عنوان یک تکلیف باید عمل کرد نه نگرشی بر اقدام عمل .امام رحمت الله علیه فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و انتظاری ازش نیست چون تمام بلاد مسلمین را میدان تاخت و تاز قرار داده و قربانیان بی گناه زیاد گرفته میخواهید روی سفره ما بنشیند واصلا و ابداً
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
رییس جمهوراز طرف حزب و احزاب معرفی بشه . شما بفرمایید از طرف حزب اعتدال و یا اصلاح طلب تو این چند سال چه گلی به سر مردم زدند . هر گلی زدند به سر خودسون و اقا زاده هاشون برادر و برادر زادهاشون و ایضا خصوصی سازی ها شون زدند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
اگر؟؟؟!!!!
اگر آمریکا در چارچوب صداقت حرکت کند؟؟؟!!!

اگر...اگر...اگر.......امان از اگر
!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
می خوان تا فرصت هست در آخرین روزهای این دولت خیانت دیگری رو تحمیل کنند ... وقتی که مردم سرگرم اقتصاد و کرونا و بعد تر هم انتخابات هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه شعر بی معنی و بی وزنی سرودید
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۵۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
اگر آمریکایی‌ها در چارچوب صداقت حرکت کنند در زمان کوتاهی به نتیجه خواهیم رسید!!! ای عجب مش رجب !!! .جناب رئیس جمهور محترم اگر دولت مردان آمریکا صداقت داشتند که اصلا آمریکا رو سرزمین سرخپوستان رو غارت و نسل کشی و اشغال نمی کردند و سیاه پوستان را از قاره آفریقا به زور و ضرب وشتم و دزدینشون برای بردگی به آمریکا انتقالشون نمی دادند و هزاران هزار جرم و جنایت و خیانت از قرنها پیش تا کنون در آمریکا و اروپا و آفریقا و آسیا انجام نمی دادند از ابلیس ملعون و لشکریان شیاطین جن انس ملعونینش توقع صداقت و راستی را دارید جناب رئیس جمهور شما خودتان یک روحانی عالم دین شناس هستید از شیطان بزرگ توقع صداقت و راستی در گفتار و اعمال و افکار و رفتارشان دارید زهی خیال باطل محال اندر محال است حرف شما به آمریکایها مثل این می ماند که به گرگ بگویید گوشت نخور و دندان نگیر و گوسفندان را پاره پاره نکن !!! گرگ هم به شنگول منگول هبه انگور ننه بزغاله می گوید باشه من با شما صداقت و راستی در گفتار و کردار خواهم داشت از این به بعد بعد که در کلبه ننه بزغاله رو روشون باز کردیت همه گوسفندان را می درند کجای کارید جناب رئیس جمهور محترم با گرگان وحشی سفاکان خون آشام که مذاکره نمی کنند فقط باید از نقطه زور و قدرت برتر به عقب برانینشان اگر نه همان بلایی که سر آل سعودیهای سقوطی دارن می آورند انقدر می دوشنشون تا شیرشون خشک خشک شود بعد کوشت گاوشون رو هم پارپاره می کنند و می خورند را سر ایران اسلامی خواهند آورد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه و بصیرانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
این که اساس موجودیت آمریکا بر خباثت و خیانت و ظلم بوده و هنوز هم هرجا رفته همین بوده کاملا درست اما در توبه همیشه باز است حتی برای هند جگر خوار و شمر و یزید ، صد بار اگر توبه شکستی باز ا ، توقع صداقت مثل تیری است در تاریکی که شاید گرفت فرض محال که محال نیست و نا امیدی از رحمت الهی بد ترین کید شیطان است و اکنون آمریکا همان شیطان است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
خیلی ساده لوحانه است از کسی امید صداقت داشته باشی که می خواد سر به تن مردمت نباشه . کی گفته شما سیاست بلدی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوب ما هم نمی خواهیم سر به تنش باشه ! اما فعلا اونه که داره زور میگه و فشار میاره ، می خواهد همچنان زیر فشار باشید؟ نباید از کمترین امکانات بیشترین استفاده را کرد ؟
این ساده لوحی نیست که نا امیدانه زیر فشار ها کمر خم کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
همان بیست و پنج میلیون که دو دوره رای دادند ، نکنه شما خوب بلدید پس بفرمایید تا دیر نشده و راه کار ارائه بدهید تا ببینیم چه در چنته دارید غیر از غر زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
امریکا و صداقت امریکا و راستگویی . من نمی دونم شما واقعا نمی خواهید قبول کنید که امریکا وفای به عهد نداره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس قبول کنیم که هرچه خواست انجام دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
باشد که بخاطر رای گرفتن از مردم ایندفعه با فریبی دیگر خانمان سوز کنید ملت و کشور را با این مذاکره ی پر از دروغ و فریبتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چی
Iran (Islamic Republic of)
همایون
۲۳:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
تاریخ تکرار میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
این گفته فلسفه هگل و بودائیان است اما در طی چندین هزار سال نه یک ده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
مسولین محترم ای کسانی که کاری از دستتان بر میاد شما را بخدا مواظب این آقا باشید کسی که در انتخابات برای رای آوردن کورس ایجاد اشتغال در مقابل حریف برگزار کرد و برای پیوستن به برجام جار میزد که آب آشامیدنی ما دست آمریکاست و ... خطرش بیشتر از هر دشمنی هستش .
شما را بخدا نگذارید دوباره از یک سوراخ گزیده بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
هشت سال مردم رو با برجام الاف کردین
چقدر تورم ایجاد کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
آب از آب تکون نمیخوره این فقط ی بازی اصلاحاتی غربی بخاطر انتخابات آمریکا اگر ی در باز کنه ده ها در و می بنده کارشیطان بر عکس خداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
همین که به استراتژی و برنامه شما رای دادیم برای هفت پشتمون بسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
این بار می خوای چکار کنی که به 14 پشتت بس باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
بله آقای روحانی برنامه ها و استراتژی شما و وزرای شما را در طول هشت سال دیدیم!!!!!! دولتی که نتوانست تخم مرغ ومرغ رو اداره کنه ،برنامه های خوبشم دیدیم .لطفا هر چه زودتر کلیدتو بردار وبرو.اینقدر از این دولت ها دروغ شنیدیم
که دیگه امیدی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تخم مرغ را اونای گران کردند که جوجه کشی کردند و نهاده ها را بهانه کردند برای گران کردن تولید خود رو غن را احتکار کردند و ... بعد به کمک رسانه های انور ابی و حمایت شیطان بزرگ مردم را نا امید و خطا ها را بر دوش نظام گذاشتند و مردم هم ساده سخن شیطان را قبول کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
تو هم صادق باش واکسن انگلیسی آسترزانکا نیار داخل بده ملت
باعث سکته میشه ممنوع کردن همه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
روحانی یه کاری کرد که دیگه کسی به اصلاح طلبان رای نمیده
Iran (Islamic Republic of)
سرهنگ
۱۴:۳۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر بفهمند و رای ندهند ولی طرفدار این اصلاح طلبان انقدر پررو هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا این خوبه یا بد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
بیچاره کردین مارو با این توافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
گوشت قرمز گوسفندی کیلوچند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
سلام آقای رئیس خودتو خسته نکن لیاقت ما همون چین لایک هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگر رابطه با آمریکای شیطان لیاقت میخواهد. به کیا امید داری خیلی ساده ای مثل رییس جمهورت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگر امریکا و اروپا مسلمان دوازده امامی هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
اهل تبریز
۲۳:۰۵ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
این مرد چرا اینقدر خودش را به سادگی زده است ؟؟؟؟( زرنگه ، ساده نیست - می داند چی می گوید ) . متاسفانه برگ های برنده خودمان را آشکارانه به دشمن رو می کند . این مرد چرا اینجور می کند ؟ چرا ایشون را سال گذشته استیضاح ( برای همه ی عملکردش ) نکردند ؟ این چه مصلحتی است ما نمی دانیم ؟ . این مرد هر ساعتش برای کشورمان هزینه دارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما با گفته هایتان کد فلاکت به دشمن نمی دهید تا بیشتر به مردم فشار بیاورد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
شک نکنید آمریکا به ریاست جمهوری ظریف دلخوش داره و در کنار مذاکره به این موضوع مهم فکر میکنه و طراحی کرده بخاطر همین توافق قطعی است حالا به چه قیمتی بدتر از دفعه قبل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما غیب گو ،رمال ، پیشگو ، جادو گر ، مدیوم و یا ذهن خوان ، هستید و یا با خود بایدن ارتباط دارید ؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۵۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
تموم کن این سریال رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سریال چی ؟ ساعت چند پخش میشه؟ خخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
ای خدا بگم چکارتان بکند
جواب خون حاج قاسم را کی میدهد وضع مملکت که جای خود دارد انگار نه انگار حاجی را کی شهید کرده با چه گرگهایی داریم معامله میکنیم
این ره به ترکستان رسد تا کی بخاطر حزب و گروه خود غرور ملی ایران و ایرانی را لگد مال میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
هر چه بگندت نمکش میزنند وای بر انروز بگند نمک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
این مثل حالا چه موضوعیتی داشت؟
Pakistan
ناشناس
۲۲:۵۰ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
یعنی هنوز نفهمیده آمریکا هیچوقت صداقت نداشته و نخواهد داشت!!!!! از گرگ توقع صداقت دارد!!!!
۱۲
آخرین اخبار