فرماندار دشت آزادگان:

پیگیر مطالبات کارگران شهرداری سوسنگرد هستم

سیلاوی با انتقاد از عملکرد شهرداری سوسنگرد و مدیریت منابع گفت: تلاش می‌کنیم مطالبات کارگران شهرداری را طی روز‌های آینده پرداخت کنیم.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در پی تجمع دیروز کارگران شهرداری سوسنگرد به دلیل پرداخت نشدن حقوق معوقه و همچنین مشکلات بیمه ای، جلسه کمیسیون کارگری در این رابطه برگزار شد.

او با بیان اینکه از مدت‌ها پیش پیگیر پرداخت معوقه‌ها و مطالبات کارگران شهرداری بودیم و چندین مرحله به شهردار تذکر‌هایی در این زمینه ارائه شده بود، افزود: اما نبود مدیریت صحیح در شهرداری و تناسب بین پرداخت حقوق کارکنان و درآمد‌ها باعث شده مشکلات مالی جدی ایجاد شود.

سیلاوی با اشاره به پیگیری‌های مکرر و همچنین قول مساعد استانداری خوزستان مبنی بر پرداخت حقوق و مطالبات کارگران شهرداری بیان کرد: نبود درآمد پایدار برای شهرداری، نبود مدیریت صحیح اعتبارات و درآمد‌های شهرداری از دیگر نواقص کار به شمار می‌روند و هم اکنون باید به گونه‌ای در شهرداری برنامه ریزی شود که دیگر این مشکلات برای کارگران پیش نیاید و درآمد‌ها و اعتبارات و همچنین برنامه ریزی مناسبی جهت درآمد‌های پایدار صورت گیرد.

فرماندار دشت آزادگان با انتقاد از عملکرد شهرداری اظهار داشت: به جای مدیریت سلیقه ای، باید از مدیریت استراتژیک بهره برد، وی در سوسنگرد شاهد جای خالی این نوع مدیریت هستیم و همین امر سبب از بین رفتن میزان قابل توجهی از سرمایه‌ها شده و تاکنون اقدام موثری در این زمینه انجام نشده است، علاوه بر موارد مذکور، مدیریت‌ها برنامه‌ریزی شده نیستند و همین امر نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است.

براساس این گزارش؛ دادستان دشت آزادگان، رئیس شورای شهر، سرپرست جدید شهرداری سوسنگرد، نمایندگان کارگران و همچنین رئیس اداره کار و دیگر اعضاء کمیسیون در این جلسه حضور داشتند و همه مشکلات و معضلات کارگران مطرح و مقرر شد در روز‌های آینده بخشی از مطالبات با توجه به پیگیری‌های استانی پرداخت شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.