وجود ۷۵ بیمار با اختلالات انعقادی و هموفیلی در چهارمحال و بختیاری

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، از وجود ۷۵ بیمار مبتلا به اختلالات انعقادی و هموفیلی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فریدون رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۵ بیمار مبتلا به اختلالات انعقادی و هموفیلی در این استان حضور دارند.

او افزود: از پارسال تاکنون با توجه به انتقال دو نفر از بیماران و فوت یکی دیگر از آنها، تغییری جزئی در آمار بیماران هموفیلی در چهارمحال و بختیاری ایجاد شده است.


بیشتر بخوانید


رحمانی اضافه کرد: هم اکنون خدماتی همچون ویزیت، آزمایش و مشاوره رایگان و تخفیف در هزینه‌های بستری بیماران در مراکز درمانی و بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری در قالب بسته حمایتی بیماران هموفیلی به این افراد ارائه می‌شود.

او ادامه داد: به عبارت دیگر اگر بیماران هموفیلی بنا به هر دلیلی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری بستری شوند مشمول تخفیف‌های پیش‌بینی شده برای آن‌ها خواهند شد.

رحمانی با اشاره به شیوع بیماری کرونا وتزریق واکسن برای گروه‌های در معرض خطر، از تزریق واکسن کرونا برای بیماران واجد شرایط طبق دستورالعمل واکسیناسیون کووید ۱۹ خبر داد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.