توزیع یک‌هزار پرس غذای گرم و بسته‌های معیشتی در طول ماه مبارک رمضان در تبریز

فرمانده سپاه امامت تبریز از توزیع یک‌هزار پرس غذای گرم و بسته‌های معیشتی در طول ماه مبارک رمضان در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ پاسدار پوراسماعیل فرمانده سپاه امامت تبریز  گفت: سپاه امامت در طول ماه مبارک رمضان روزانه اقدام به توزیع یک هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا خواهد کرد.

او افزود: این کار خیر خواهانه، با همکاری و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه ۲ تبریز و خیرین استان انجام می‌شود.

اوخاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم در طول ماه مبارک رمضان به منظور عمل به سنت حسنه اکرام ایتام و نیازمندان، ۲۰ هزار پرس غذای گرم تهیه و توزیع کنیم.

فرمانده سپاه امامت تبریز از جمله فعالیت‌های دیگر قرارگاه رمضان سپاه امامت تبریز را تهیه و توزیع بیش از ۵ هزار بسته کمک‌های مومنانه در طول ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

سرهنگ پوراسماعیل  از اقدامات سپاه امامت تبریز در طی سال گذشته را توزیع بیش از ۸۰ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم باغ معروف، سردرود، اندیشه، رواسان، قراملک و سایر مناطق شهری عنوان کرد.

او با بیان اینکه در بحث اشتغال هم اقدامات جدی در کنار توزیع بسته‌های معیشتی صورت گرفته است، ابراز داشت: بیش از ۱۰۰ نفر در سال گذشته برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال معرفی شدند، تعدادی دار قالی توزیع شد و تعدادی نیز به صورت خود اشتغالی در منازل، آموزش‌های لازم ارائه شده است.

اواضافه کرد: در امر تسهیل ازدواج جوانان محروم تبریز هم در سال گذشته بیش از صد سرویس جهیزیه به نوعروسان اهدا شد‌ه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.