مسئول برگزاری لیگ کاراته کرمانشاه:

برگزاری لیگ کاراته کرمانشاه یک تحول در معرفی کرمانشاه است

باتمانی گفت: برگزاری لیگ کاراته کرمانشاه در سبک‌های آزاد فرصتی برای یک تحول اساسی در معرفی استان کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هیوا باتمانی مسئول برگزاری لیگ کاراته کرمانشاه گفت : با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته قصد داریم یک لیگ کاراته در کرمانشاه با عنوان لیگ کرمانشاه به میزبانی اقامتگاه‌های بومگردی سراسر استان به مدت شش مرحله با دعوت از ورزشکاران سبک‌های آزاد کاراته برگزار کنیم.

او با بیان اینکه برگزاری این لیگ از طرف هیات کاراته استان نیازسنجی شده است، گفت : با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته در هیات کاراته استان کرمانشاه، ایجاد شور و نشاط در جامعه سبک‌های آزاد کاراته و حضور در یک رویداد ورزشی معتبر یکی از نیاز‌های این بخش از کاراته است، به همین دلیل بنا به تصمیمات رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه این لیگ طراحی و برگزاری آن پیگیری شد.

باتمانی ادامه داد: با توجه به این نکته که این برای اولین بار است که مسابقاتی همچون کاراته در اقامتگاه‌های بومگردی برگزار می‌شود و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته جایزه نقدی مناسبی برای تیم‌های برتر در نظر گرفته شده است، به نظر می‌رسد استقبال خوبی از سایر استان‌های کشور و بخصوص استان‌های همجوار از این مسابقات به عمل آید.

مسئول برگزاری لیگ کاراته کرمانشاه افزود: جلسات متعددی برای برنامه ریزی این مسابقات با مسئولین وهیات مدیره اقامتگاه‌های بومی گردی و معاونت گردشگری و معاونت فرهنگی استانداری در خصوص برگزاری این مسابقات به عمل آمده است، و در صورتی که کرونا اجازه بدهد، این مسابقات فرصتی برای ایجاد تحول در معرفی اقتامتگاه‌های بوم گردی در استان را فراهم خواهد کرد.

باتمانی با اشاره به شیوه برگزاری این مسابقات گفت: شیوه نامه برگزاریم مسابقات به صورت مکتوب و کامل در اختیار تیم‌های شرکت کننده قرار خواهد گرفت، اما درمجموع باید گفت این مسابقات با حضور ۱۲ تیم از داخل و خارج استان به صورت شش دوره به صورت لیگ در اقامتگاه‌های استان برگزار می‌شود و تیم برنده پس از جمع بندی امتیاز‌ها معرفی خواهد شد.

او ادامه داد: این لیگ با نام کرمانشاه برگزار خواهد شد، اما بخش اعظم تیم‌های شرکت کننده در آن از خارج استان خواهند بود و فضای اقامت برای این تیم‌ها در اقامتگاه‌های بوم گردی استان فراهم می‌شود و این مهم اقامتگاه‌های بومگردی را تبدیل به یک جاذبه ورزشی گردشگری خواهد کرد.

باتمانی در پاسخ به این سئوال که برگزاری این لیگ در چه مرحله است، گفت: مشکل اصلی در راه برگزاری این لیگ بیماری منحوس کرونا است و از طرف دیگر منتظر هستیم تا اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و همچین اداره کل ورزش و جوانان استان مسائلی را که در آخرین جلسه برنامه ریزی این لیگ متعهد شده اند عمل کنند، اما در مجموع برگزاری آن در اولین فرصت انجام خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.