روز ارتش یادآور رشادت‌های نیرو‌های مسلح جان بر کف

مسئولان استان خوزستان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام تبریک به شرح زیر است؛

به نام خدا

۲۹ فروردین ماه، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور رشادت‌های دلیران مردانی است که خودکفایی و اقتدار در عرصه نظامی، دفاع از ملت، میهن و انقلاب اسلامی را سرلوحه جانفشانی‌ها و افتخار‌های خویش قرار داده اند.

نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران و به خصوص پایگاه هوایی شهید اردستانی و پدافند جنوب غرب امیدیه همواره در کنار سایر نیرو‌های نظامی، مردمی و دولت، در عرصه‌های مختلف نیز عملکرد ارزشمندی داشته اند که نمونه بارز آن تلاش‌های ارزنده این سلحشوران مقتدر در مسیر پیشگیری و مبارز با شیوع ویروس کرونا است.

اقداماتی ماندگار از جمله؛ راه اندازی قرارگاه جهادی و استراحتگاه، ضدعفونی معابر شهری، استقرار در مبادی ورودی و تب سنجی مسافران و ... که مردم قدرشناس این دیار هرگز فراموش نخواهند کرد و اینجانب نیز ضمن قدردانی از مجاهدت‌های والای آن‌ها در دفاع از مردم و مقابله با کرونا، روز ارتش را که نماد وحدت نیرو‌های مسلح و یادآور فداکاری‌ها و ایثارگری‌های این بزرگ مردان جان برکف میهن است، تبریک عرض کرده و از درگاه ایزد یکتا برای آن‌ها سلامت و سربلندی روزافزون آرزو دارم.

حمید سیلاوی فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان دشت آزادگان، فرا رسیدن ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهان قرارگاه ها، تیپ ها، ارتشیان سلحشور و همه خدمتگزاران این نهاد مقدس و به ویژه تیپ ۳۹۲ زرهی شهید آشوری این شهرستان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

۲۹ فروردین، یادآور رشادت‌های بزرگ مردان شجاع و دلیری است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از مرز و بوم کشور عزیزمان ایران اسلامی دفاع کنند، نامگذاری این روز به نام روز ارتش که از ابتکار‌های امام راحل (ره) به شمار می‌رود که یادآور شجاعت، شهامت، ایثار و فداکاری این عزیزان است که با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده نام ارتش جمهوری اسلامی ایران را در دل همه ایرانیان ماندگار کردند.

امروز ارتش جمهوری اسلامی به برکت فرماندهی خردمندانه رهبر معظم کل قوا (دام ظله)، یکی از قدرتمندترین ارتش‌های جهان، که امنیت، آرامش و عزت را برای مردم به ارمغان آورده و در تمامی زمینه‌های دفاعی و ملی مانند دژی مستحکم از کیان ایران اسلامی محافظت می‌کند و اینجانب روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به همه نیرو‌های شجاع و فداکار این نیرو و علی الخصوص تیپ هزار شهید ۳۹۲ زرهی شهید آشوری دشت آزادگان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم در سایه توجهات خداوند بزرگ همواره موفق و موید باشید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.