اجرای طرح بزرگ ختم قرآن در سنندج

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح بزرگ ختم قرآن کریم در شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامل گلباغی مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اشاره به اینکه طرح بزرگ ختم قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری کنعان سنندج در این شهرستان برگزار می‌شود،گفت: براساس اجرای این طرح هر روز یک ختم قرآن در سنندج برگزار می‌شود.

او افزود:باتوجه به اینکه قرآن کریم ۱۲۰ حزب دارد براساس این ختم قرآنی هر روز یک حزب توسط یک نفر قرآئت می‌شود بگونه‌ای که هر ۱۲۰ نفر در روز با قرآئت هر روز یک حزب تعیین شده یک ختم کامل را در روز خواهند داشت.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان اعلام کرد: هر روز یک فرد تلاوت فرد دیگر را کامل می‌کند و تا پایان ماه رمضان هر روز یک ختم کامل انجام می‌گیرد.

گلباغی مدت زمان قرآئت قرآن کریم را طلوع فجر تا ساعت ۲۴ شب عنوان کردوگفت: اعضای شرکت کننده در این طرح بزرگ قرآنی می‌توانند در هر مکان به صورت فردی قرآن کریم را تلاوت کنند.

او بیان کرد: اهدای ختم قرآن کریم به پیامبر عظیم‌الشان اسلام، آمرزش اموات و گناهان ما و برآورده شدن حاجات است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: فرم ثبت نام در این طرح قرآنی از طریق فضای مجازی بین اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد و عموم مردم توزیع شده و علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این طرح قرآنی با مجری طرح که کانون فرهنگی کنعان سنندج است تماس برقرار نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.