ایران از حق خود در حوزه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای کوتاه نمی‌آید

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: دانش هسته‌ای کشورمان بومی شده و هیچ نگرانی در خصوص بازسازی قسمت‌های آسیب دیده تاسیسات هسته‌ای نطنز وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، با صدور پیامی در واکنش به حادثه ۲۱ فروردین‌ماه در مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن (نطنز)، گفت: اسراییل جنایتکار به عنوان جبهه کفر مقابل اسلام، در خاک پاک میهن اسلامی دست به اقدامی خصمانه بر علیه فناوری هسته‌ای دانشمندان این مرز و بوم زد که بدون شک انتقامی سخت از سوی ملت ایران در انتظار آن‌ها خواهد بود.

در ادامه این پیام آمده است: با توجه به اینکه پیش از این مقامات سیاسی و نظامی اسرائیل صراحتا گفته بودند که اجازه پیشرفت در رفع تحریم‌ها را نخواهند داد، تردیدی نیست که این جنایت که به لطف خدا هیچ تلفات جانی به دنبال نداشته است توطئه آن‌ها است و باید منتظر عکس‌العمل جوانان سلحشور ایران اسلامی باشند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی باید بدانند که بعد از این توطئه آنها، نطنز قوی‌تر از گذشته با استفاده از تجهیزات مدرن که ساخته و پرداخته جوانان مومن و ولایتمدار ایران اسلامی است پیشرفته‌تر ساخته خواهد شد و با سانتریفیوژ‌های پیشرفته در راستای فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای عمل خواهد کرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بر ضرورت حفاظت جدی از تاسیسات و دانشمندان هسته‌ای کشورمان به خصوص در شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: ملت ایران از حقوق خود در حوزه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای کوتاه نمی‌آید.

او در این پیام آورده است: دانش هسته‌ای کشورمان به لطف خدا و تلاش دانشمندان این مرز و بوم بومی شده و هیچ نگرانی در خصوص بازسازی قسمت‌های آسیب دیده تاسیسات هسته‌ای نطنز وجود ندارد و این مهم در اسرع وقت انجام می‌شود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: سیاست و راهبرد‌های جمهوری اسلامی در مقوله برجام بر همگان روشن و مبرهن است، لذا تیم مذاکره کننده باید تمام تلاش خود را در جهت اعمال این سیاست‌ها و منویات مقام معظم رهبری به کار بگیرد.

در ادامه این پیام آمده است: آمریکای جنایتکار از بدو پیروزی انقلاب اسلامی از هر ابزاری برای ضربه زدن به پایه‌های نظام اسلامی استفاده کرده، اما همواره پشتیبانی ملت از انقلاب و ولایت فقیه نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

انتهاي پيام/ ر

برچسب ها: نطنز ، انرژی هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.