پاکبان کاشانی با چک‌های سفید امضا هم وسوسه نشد

یک پاکبان شهرداری منطقه دو شهرستان کاشان، چک های سفید امضا و دیگر مدارک پیدا شده را به صاحبش بازگرداند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، یک پاکبان شهرداری منطقه دو کاشان، چک‌های سفید امضا و دیگر مدارک پیدا شده را به صاحبش بازگرداند.

ایرج صیاد مسؤل روابط عمومی منطقه دو شهرداری کاشان در خصوص این اتفاق بیان کرد: علی عسگری پاک‌بان امانت‌دار شهرداری منطقه دو، مدارک یک شهروند را که در حین انجام کار در خیابان غزنوی پیدا کرده بود، به او بازگرداند.

مسؤل روابط عمومی منطقه دو شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: این مدارک شامل مدارک خودرو، گواهینامه، معاینه فنی، بیمه‌نامه، دو فقره چک سفید امضا، دو فقره دسته چک و... بوده که پس از پیگیری مکرر و تماس‌های متعدد پاک‌بان پاکدست به صاحبش تحویل داده شده است.

او با اشاره به ابراز نکردن این موضوع توسط پاک‌بان و اطلاع دادن این عمل پسندیده توسط صاحب مدارک به شهرداری منطقه دو عنوان کرد: نکته قابل توجه دیگر در این زمینه عدم پذیرش هر گونه پاداش یا به اصطلاح مژدگانی توسط پاک بان کاشانی بوده که نمادی از طبع بلند این قشر شریف و زحمتکش است.

صیاد متذکر شد: امروز با حضور احمد شاه بالایی مدیر منطقه دو و محمد مکاری معاون خدمات شهری منطقه از این پاک بان پاکدست به صورت ویژه قدردانی شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.