فرهنگ مهارت از موضوعات پیشرفت اقتصادی سیستان و بلوچستان است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: توانمندی‌ها، منابع، امکانات داخلی و نهادینه‌سازی فرهنگ مهارت‌محوری در جامعه از موضوعات مهم پیشرفت اقتصادی استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، زهرا ابراهیمی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان  در نشست هم‌اندیشی با موسسه کنشگران توسعه پارس، مدیر دفتر حمایت از حقوق کودکان و زنان دادگستری، کارآفرینان فعال حوزه اقتصادی در محل خانه مهارت اظهار داشت: فراهم ساختن بستر راه‌اندازی خانه‌های مهارت از جمله برنامه‌های بسیار مهم دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان است که در راستای این هدف نشست امروز با حضور فعالان موثر بویژه در حوزه آموزش، مهارت، اتصال به بازار، آموزش کسب و کارهای نوین و ارائه خدمات همه‌جانبه به جامعه هدف برگزار شد.

او  خاطرنشان کرد: خانه‌های مهارت علاوه بر اینکه فرصتی برای آموزش و مهارت‌آموزی کودکان فراهم می‌کنند، دوره‌های آموزشی و مهارت‌آموزی برای مادران کودکان را فراهم کرده و می‌تواند در ارتقا سطح کیفی زندگی خانواده‌ها موثر باشد.

مونا رحمانی مدیرعامل موسسه کنشگران توسعه پارس نیز در این نشست آمادگی هرگونه همکاری و تعامل برای ارتقا وضعیت خانه مهارت را اعلام کرد.

همچنین فعالان اقتصادی آمادگی خود را برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی به طور تخصصی اعلام کردند.

 خانه‌های مهارت فرصتی مطلوب در اختیار خانواده‌ها بویژه مادران قرار داده تا با مهارت آموزی، خود صاحب کسب و کار شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار