بهره برداری از ۳ طرح فوق توزیع برق در خوزستان

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: ۳ طرح فوق توزیع برق در استان به صورت ویدئو کنفرانس بوسیله وزیر نیرو به بهره برداری رسیدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: امروز در دومین هفته پویش #هرهفته الف _ ب _ ایران، ۳ طرح پست و خط، شبکه فوق توزیع شامل فاز اول پست ۱۳۲ کیلو ولت و خط سردشت دزفول، پست ۱۳۲ کیلو ولت Gis بید بلند و خط ورودی این پست در ماهشهر و پست ۱۳۲ کیلو ولت پاک چوب و خط ورودی آن در شوش، به صورت ویدئو کنفرانس و با دستور وزیر نیرو به بهره برداری رسمی رسیدند.

او با بیان اینکه ارزش سرمایه گذاری این پروژه‌ها ۴ هزار و ۶۰ میلیارد ریال است که با افتتاح این طرح‌ها ۱۹۲ مگاولت آمپر به ظرفیت شبکه و ۷۲ کیلومتر مدار به طول خطوط، اضافه خواهد شد، افزود: این طرح‌ها در بخش زیرساختی صنعت برق استان افتتاح و باعث توسعه صنعت برق و افزایش پایداری شبکه در تابستان ۱۴۰۰ خواهند شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در خصوص اهداف این شرکت  اظهار داشت: پایداری برق بخش خانگی و تامین برق مورد نیاز مشترکین جدید در کنار تامین برق مورد نیاز صنایع و کشاورزی در خوزستان، از جمله اهداف برنامه ریزی طرح‌های شرکت برق منطقه‌ای خوزستان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.