پا‌فشاری اتحادیه نانوایان بر افزایش قیمت نان در مشهد

رئیس اتحادیه نانوایان مشهد گفت: ما همچنان خواهان افزایش قیمت نان هستیم تا بتوانیم برخی از مشکلاتمان را در اتحادیه نانوایان مشهد حل کنیم.

 مصطفی کشتگر رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: به علت گرانی های وضع موجود، از پارسال تا امسال و وجود ویروس کرونا در مشهد، ما با کمبود بودجه مواجه شدیم و برای جبران این خسارت باید قیمت نان را افزایش دهیم، تمام هزینه های جانبی موجود مثل هزینه های ناشی از ویروس کرونا ، افزایش هزینه های بیمه، دستمزد کارگران و هزینه های تامین مایه خمیر نانوایی ها و آرد باعث شده است تا افزایش قیمت نان را جزء درخواست‌های تاکیدی خود قرار دهیم.


بیشتر بخوانید:


او افزود: مشکلات موجود در نانوایی‌ها به خصوص افزایش قیمت در همه‌ی کالا‌ها باعث شده تا دستمزد کارگران نانوایی‌ ها کفایت زندگی آن‌ها را در شرایط گرانی ندهد و کارگران به شغل های کاذب روی آورند بنابر این مهم ترین دغدغه ی ما افزایش دستمزد کارگران نانوایی ها است که با وجود شرایط کمبود بودجه و نوسان قیمت ها، این اتفاق شدنی نیست . 

رئیس اتحادیه نانوایان مشهد ادامه داد: هیچ راه حل دیگری برای جبران هزینه های مازاد نداریم و همچنان خواهان افزایش قیمت نان هستیم نرخنامه مصوب ما مربوط به آبان ۹۸ است که این افزایش قیمت باید در پارسال اتفاق می افتاد اما صورت نگرفت و امسال با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم.

کشتگر بیان کرد: اگر بقیه ی سازمان‌های دولتی نیز در خصوص بحث گرانی همکاری های لازم را به عمل آورند و یاری‌گر ما باشند، ما نیز تابع هستیم و تقاضای خود را مبنی بر افزایش قیمت نان پس خواهیم گرفت.

 

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.