پلمب ۶ واحد صنفی متخلف‌ کرونایی در آران و بیدگل

کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: ۶ واحد صنفی شهرستان آران و بیدگل به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با شیوع کرونا پلمب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی اعتصام کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: ۶ واحد صنفی شامل ۲ نانوایی و یک مرکز اقامتی، آبمیوه فروشی، آشپزخانه و سوپرمارکت است که از آغاز اعمال محدودیت‌های وضعیت نارنجی در این شهرستان (۱۴ فروردین) در پی گشت‌های بازرسی به منظور نظارت بر رعایت اجرای مناسب دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با شیوع کرونا پلمب شدند.

او با تبیین به عملکرد بازرسی واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل از اصناف در اسفند ۹۹ و فروردین امسال اظهار کرد: از مجموع ۹۶۱ بازرسی انجام شده، ۷۲۷ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بوده که ۷۹۴ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف جمع‌آوری و ۸۸ مورد هم تخلف بهداشتی ثبت و اقدام‌های قانونی در این خصوص انجام شد.

او با بیان اینکه از آغاز اعمال محدودیت‌های وضعیت نارنجی در آران و بیدگل نزدیک به ۲۶۰ بازدید از اصناف شهرستان انجام شده است، تصریح کرد: کوچک‌ترین چشم‌پوشی در برخورد با تخلف‌ها وجود نخواهد داشت و کم‌ترین برخورد با واحد‌های متخلف، پلمب است که بر این پایه انتظار می‌رود واحد‌های صنفی، صنایع و تشکل‌ها نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام کنند تا برخلاف میل باطنی ناچار به جلوگیری از فعالیت آن‌ها نشویم.

اعتصام یادآور شد: نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی و صنعتی در راستای رعایت درست دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی به ویژه استفاده از ماسک با افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا در سطح شهرستان تشدید شده است.

او اضافه کرد: این گشت مشترک در طول شبانه‌روز با حضور بازرسان اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت به همراه شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل انجام می‌شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.