باقرزاده در صحن مجلس:

قانون جامع حمایت از ایثارگران و حمایت از معلولان کامل اجرا شود

نماینده بابلسر گفت: اصلاح قوانین خدماتی حمایتی جانبازان عزیز را وجه همت خود قرار خواهیم داد و خواستار اجرای کامل قانون حمایت از معلولان و قانون جامع حمایت از ایثارگران هستیم.

به گزارش  خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر باقرزاده نماینده بابلسر و فریدونکنار در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری گفت: مشاهده تصویر برخورد نیروی انتظامی با جانباز قطع نخاع سرافرازی که نماد غیرت و ایثارگری ملت سرافراز ایران است، غمی جانکاه برای دل ها می‌نشاند که جز با استعانت از خداوند و بصیرت انقلابی قابل تحمل و درمان نیست. اصلاح قوانین خدماتی حمایتی جانبازان عزیز را دستور کار خود قرار خواهیم داد و خواستار اجرای کامل قانون حمایت از معلولان و قانون جامع حمایت از ایثارگران هستیم.

وی ادامه داد: به تمام سازمان‌ها به ویژه شهرداری‌های کشور این تذکر را می‌دهیم که قانون را اجرا کنند و از فرماندهان نیروی انتظامی علاوه بر برخورد با مأمور یاد شده، برای عذرخواهی در منزل این جانباز عزیز حضور یابند. البته این قضیه انجام شده و ما هم به دنبال تعمیم یک خطای فردی به خطای سازمانی نیستیم. از ایثارگری‌های نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم، اما جلوگیری از وقوع چنین رخداد غیرقابل جبران را از فرماندهی ناجا خواستاریم. به عنوان وکیل و خدمتگزار مردم شهرستان‌های بابلسر و فریدون‌کنار از اینکه به ساحت مقدس ایثار و شجاعت توهین و ناروا شده، موضوع را پیگیری می‌کنم.

باقرزاده اظهار کرد: جانبازان، شهیدان زنده، اسوه‌های ایثار و شجاعت و مسئولیت‌پذیری اجتماعی و یادگاران دفاع مقدس ملت ایران در مقابل متجاوزان به میهن، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند؛ ملت انقلابی ایران خصوصاً مردم سرافراز مازندران و شهرستان شهیدپرور بابلسر جایگاه بلند آنها قدر می‌دانند و خواهند دانست و خطای مأمور جاهل را با صبر و استعانت تا مجازات خاطیان دنبال خواهند کرد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این نماینده اظهار کرد: این مسئله نکته مهمی بود اما خواهش می‌کنم تذکرها در دستور صحن علنی و طبق آیین نامه باشد. عزیزان نیروی انتظامی و برخورد با مامور خاطی را انجام می‌دهند. در مجلس نظارت بر بحث مربوط به اصلاح معابر عمومی که قوانینش نوشته شده، باید با دقت بیشتری انجام شود. اگر هم اشکالاتی در دستگاه‌های مختلف مجموعه‌های مختلف بین قوا رخ می‌دهد، نباید ارتباط سازمانی و تشکیلاتی موضوع را به همه سازمان‌ها و نهادها تعمیم دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار