علیپور چگونه ماریتیمو را به پرسپولیس ترجیح داد؟

مهاجم ایرانی تیم فوتبال ماریتیمو در خصوص جدایی‌اش از پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیپور بازیکن ایرانی تیم فوتبال ماریتیمو قبل از حضور در این تیم پرتغالی به شکل نه چندان جالبی از پرسپولیس جدا شد.

علیپور در خصوص جدایی از پرسپولیس، عنوان کرد: کسی از باشگاه به من زنگ نزد تا مذاکره کند. با وجود اینکه دوست داشتم لژیونر شوم اما اجازه ندادند که در پرسپولیس بمانم. آن‌ها من را مقابل هواداران قرار دادند تا بعد از ۵ سال از این تیم جدا شوم.

او افزود: حق بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند، این برخورد نبود. مدیریت با صحبت علیه بازیکنان قصد داشت فشار را از روی خودش بردارد. با توجه به اینکه پرسپولیس چند روز دیگر در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد، نمی‌خواهم بیشتر از این صحبت کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۲۰ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
آقای علیپور پرسپولیس رو بد موقعی تنها گذاشتین و رفتین حالا دیگه کار خودتون رو توجیح نکنین لطفا ؛ بازیکنایی که تو تیم موندن هم با مدیریت مشکل داشتن ولی موندن و به عشق پرسپولیس و هواداران با همه مشکلات جنگیدن ؛ اونایی که درک کردن کارشون اشتباه بود سریع برگشتن ؛ ما هم برای شما آرزوی موفقیت میکنیم لطفا در این مقطع حساس حرفی نزنید و حاشیه سازی نکنید
آخرین اخبار