بیش از یک میلیون قربانی کرونایی در اروپا

خبرگزاری فرانسه از افزایش شمار قربانیان کرونا به بیش از یک میلیون نفر در اروپا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه در خبری فوری اعلام کرد بر اساس آماری که این خبرگزاری بدست آورده، شمار قربانیان کرونا در اروپا به بیش از یک میلیون نفر رسیده است.

این خبرگزاری در گزارشی اعلام کرد بر اساس آماری که از سوی خبرگزاری فرانسه و از منابع رسمی گردآوری شده، مقامات بهداشتی سراسر اروپا مرگ بیش از یک میلیون نفر را در سراسر اروپا تا ساعت ۱۸:۳۰ به وقت گرینویچ (۱۱ شب به وقت تهران) به ثبت رسانده اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، در ۵۲ کشور که از غزب اروپا تا مناطق شرقی اروپا و روسیه و آذربایجان کشیده می‌شود، شمار قربانیان به یک میلیون و ۲۸۸ نفر رسیده است؛ عددی که بالاترین تعداد به نسبت هر منطقه دیگری در حهان است.

بر اساس این گزارش، جدیدترین آمار نشان می‌دهد نزدیک به ۶۰ درصد از آمار مرگ و میر‌ها در اروپا تنها در ۶ کشور اروپایی رخ داده است. این شش کشور شامل انگلیس با رقم ۱۲۷ هزار و ۱۰۰ کشته، ایتالیا با ۱۱۴ هزار و ۶۱۲ کشته، روسیه با ۱۰۳ هزار و ۲۶۳ کشته، فرانسه با ۹۹ هزار و ۱۶۳ کشته، آلمان با ۷۸ هزار و ۴۵۲ کشته و اسپانیا با ۷۶ هزار و ۵۲۵ کشته بوده است.

این در حالی است که فرانسه، ایتالیا و روسیه با موج سوم کرونا روبرو هستند. بر اساس اعلام خبرگزاری فرانسه، این آمار مبتنی بر ارقام روزانه‌ای است که مقامات بهداشتی در هر کشوری آن را آماده کرده اند.

تا کنون بیش از ۱۳۷ میلیون و ۳۹ هزار نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از ذو میلیون و ۹۵۴ هزار نفر بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار