نمایشگاه مشترک تمبرهای ایران و ارمنستان برگزار شد

نخستین نمایشگاه مشترک تمبر‌های ایران و ارمنستان با همکاری موزه ارتباطات و موزه ملی ارمنیان برگزار شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در نمایشگاه مشترک تمبر‌های ایران و ارمنستان که به صورت مجازی برگزار شده، تمبر‌های نوروزی ایران و گزیده‌ای از تمبر‌های ارمنستان به نمایش درآمد. در حاشیه نمایشگاه مذکور، تمبر یادبود کلیسای تادئوس مقدس نیز رونمایی شد. در این مراسم سبحانی فر مدیر عامل شرکت ملی پست ایران و ارتاشس تومانیان سفیر ارمنستان در ایران حضور داشتند.

بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا، موزه‌ها به دلیل قرار گرفتن در فعالیت‌های سطح ۳ مشاغل از روز گذشته تعطیل شده اند و این نمایشگاه هم به صورت مجازی برگزار و علاقه مندان می‌توانند پخش زنده آن را از صفحات شرکت ملی پست و موزه ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.


بیشتر بخوانید


رونمایی از تمبرهای نوروزی کشورها در جشن جهانی نوروز

موزه ارتباطات در حاشیه جشن جهانی نوروز که در پایان سال ۱۳۹۹ توسط کمیته ملی یونسکو برپا شد، با حضور مسئولان و سفرای کشورها، نمایشگاه تمبر‌های کشور‌های نوروزی را که در آن مجموعه‌ای از تمبر‌های کشور‌های پاکستان، افغانستان، هندوستان، ترکمنستان، تاجیکستان، قزاقستان، ترکیه و جمهوری آذربایجان، عراق، مغولستان، آلبانی، بلغارستان و چین در معرض نمایش قرار گرفته بود، برگزار و از تمبر نوروز ۱۴۰۰رونمایی کرد.

نمایشگاه مشترک ایران و ارمنستان برگزار شد

کلیسای تادئوس مقدس یا قره کلیسا که در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۰۸، در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید، نام کلیسایی تاریخی در استان آذربایجان غربی ایران و در ۲۰ کیلومتری شمال شرقی شهرستان چالدران در کنار روستایی به همین نام واقع شده‌است.

یادآور می‌شود، تمبر مشترک جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان نیز در سال ۱۳۹۶ با نمایی از مسجد کبود ایروان و کلیسای ناجی مقدس اصفهان رونمایی و منتشر شده بود.

در ادامه تصاویری از این نمایشگاه را مشاهده می‌کنید:

نمایشگاه مشترک ایران و ارمنستان برگزار شد

نمایشگاه مشترک ایران و ارمنستان برگزار شد

نمایشگاه مشترک ایران و ارمنستان برگزار شد

نمایشگاه مشترک ایران و ارمنستان برگزار شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار