بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۲ فروردین؛

هشدار جدی وهاب زاده درمورد وضعیت سیاه کرونایی/ تبدیل زمین های دولتی به مسکن برای مردم/ هدیه ارزشمند رضازاده به آستان قدس رضوی

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌ چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

عباسعلی کدخدایی، عضو و سخنگوی شورای نگهبان؛ با انتشار توئیتی از اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری خبر داد:

" طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری به دلیل باقی ماندن برخی ایرادات مطرح شده از سوی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، مغایر بند ۲ اصل ۱۱۰ شناخته شد و مراتب به مجلس محترم اعلام گردید."

.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی؛ پستی را درباره تصویب قانون تولید سالانه یک میلیون واحد مسکن در صفحه شخصی اش در فضای مجازی منتشر کرد:

" تعهد دادیم نام سال برای مجلس زینت تابلو‌ها و سخنرانی‌ها نشود. ⁣
مجلس در همین چند روز ابتدای سال، قانون «جهش تولید مسکن» برای تولید سالانه یک میلیون واحد مسکن را تصویب کرد. بر اساس این قانون، زمین‌های دولتی احتکار شده پس از شفاف‌سازی، وارد چرخۀ تولید مسکن برای مردم خواهند شد. ⁣

رای پیش‌بینی پذیر کردن قیمت تمام‌شده، تمهیدات لازم برای پیش خرید مصالح ساختمانی در بورس کالا در نظر گرفته شده است و برای کاهش هزینه‌ها نیز تخفیف ۳۰ درصدی در صدور پروانه ساخت و پایان کار اعمال خواهد شد. ⁣
قانون تحول‌آفرین جهش مسکن، می‌تواند موتور پیشران اقتصاد و تولید در کشور باشد. ⁣"

.

مصطفی قمری وفا، مدیرکل اخبار داخلی صداوسیما؛ با انتشار ویدئویی از اهدای کاپ بهترین وزنه بردار جهان، حسین رضازاده به موزه آستان قدس خبر داد:

" رضازاده کاپ بهترین وزنه بردار جهانش را تقدیم موزه آستان قدس رضوی کرد.
در مراسمی سه تن از چهره‌های نامدار ورزشی کشور، حسین رضا‌زاده و محسن بیرانوند قهرمانان وزنه‌برداری و حمید لکزایی قهرمان رشته بدن‌سازی، نشان‌های جهانی خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کردند."

.

عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه جوان؛ در واکنش به حجم پرداخت شبکه بی بی سی به خبر فوت همسر ملکه انگلیس نوشت:

" شبکه ملکه در پاسخ به نقدها درباره حجم پرداختن به فوت همسر ملکه:
بودجه  BBC را دولت بریتانیا تامین نمی‌کند بلکه مردم این کشور مستقیما با پرداخت نوعی مالیات به نام هزینه پروانه خبری کمک می‌کنند.تحریریه BBC مستقل از دولت عمل می‌کند
یعنی بقیه بخش‌های دولت انگلیس با مالیات اداره نمی‌شود؟"

.

 

علیرضا وهاب زاده، مشاور مطبوعاتی وزیر بهداشت با اشره به تعطیلی نیمه کاره شهرهای قرمز که خیلی هم جدی گرفته نمی‎‌شود توئیتی را در حساب خود منتشر کرد و نوشت:

"‏با این روند و بدون تعطیلی جدی و کامل، قطعا شیوع بیماری به این زودی‌ها کنترل و مهار نخواهد شد.
یک روز دیرتر
یعنی مرگ
سیصد، چهارصد، پانصد، ششصد نفر دیگر از هموطنان بی‌گناه... "هشدار علیرضا وهاب زاده

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار