مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

شناخت خوبی از حریفان خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داریم / تنها به فکر آینده هستیم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل العین امارات توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یوسو سسما، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل العین امارات در ارتباط با این بازی و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: وقتی که ما بازی را می‌بریم، اولین چیزی که به آن فکر می‌کنیم، تیم حریف است. مطمئنم آن‌ها نیز زحمت کشیدند و سخت کار کردند، اما امروز روز ما بود.

سسما ادامه داد: از آخرین بازی‌ که در لیگ ایران داشتیم تا امروز فقط به العین فکر کردیم. العین تیم بزرگی در آسیا است و توانایی حمله بالایی دارد. البته همیشه در بازی هایشان گل‌های زیادی می‌زنند. اما ما مقابل آن‌ها ایستادیم و اجازه گلزنی به آن‌ها ندادیم. با اعتماد به نفس آمدیم، اما با اعتماد به نفس بیشتری از زمین خارج شدیم. هیجان زیادی داریم، قدرتمند ادامه می‌دهیم و برای بازی‌های گروهی آماده می‌شویم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم و در زمان خوبی گل زدیم. در نیمه دوم توانستیم خیلی زود به گل برسیم که به تیم العین خیلی فشار آورد و مجبور شدند حمله کنند. بعد هم گل سوم و چهارم را خوردند. این برد به ما روحیه بیشتری می‌دهد و ما با اعتماد به نفس بیشتری ادامه خواهیم داد. این برد را به هواداران فولاد تقدیم می‌کنیم.

سسما در مورد رقیبان فولاد خوزستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: تیم الوحدات اردن را تا حدی می‌شناسیم، اما از السد به دلیل حضور ژاوی در این تیم شناخت بیشتری داریم و می‌دانیم تیم خیلی خوبی دارد. ما این جا در مورد بهترین تیم‌های آسیا حرف می‌زنیم. می‌دانیم بازی‌های سختی داریم و تلاش خواهیم کرد. سرمان را پایین نمی‌اندازیم؛ سر بالا و با اعتماد به نفس برای مسابقات و ادامه رقابت‌ها تلاش می‌کنیم و به فکر آینده هستیم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار