آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛

منچستر یونایتد قیمت لینگارد را تعیین کرد/ من سیتی به دنبال تمدید قرارداد ستاره هایش

در حالی که مدت زیادی تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال باقی مانده است، اما خبر‌های فراوانی در این باره در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در فاصله چند ماه مانده به باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، سران تیم‌ها از هم اکنون به دنبال تقویت تیم‌های خود هستند.

مهمترین اخبار نقل و انتقالات فوتبال به شرح زیر هستند:

تمایل پاری‌سن‌ژرمن برای خرید بیرین

به نوشته دیلی استار باشگاه بارسلونا از وقتی که سرجینو دست را به خدمت گرفته است تمایلی به خرید هکتور بیرین مدافع راست آرسنال ندارد، اما پاری‌سن‌ژرمن همچنان خواستار خرید این بازیکن اسپانیایی است.

میکل آرتتا سرمربی تیم فوتبال آرسنال که قصد تقویت تیمش را دارد، می‌تواند با پول حاصل از فروش بیرین بازیکنان جدیدی در فصل تابستان خریداری کند.

تماس سلتیک با سرمربی سابق دورتموند

به گزارش فوتبال اینسایدر باشگاه سلتیک در نظر دارد لوسین فاوره سرمربی تیم سابق دورتموند را به خدمت بگیرد. سلتیک مایل بود ادی هاو سرمربی سابق بورنموث را به خدمت بگیرد، اما او مایل است تا پایان تابستان منتظر بماند و سپس درباره آینده خود تصمیم گیری کند و حالا سلتیک خواهان استخدام فاوره شده است.

رقابت اتلتیکو با رئال مادرید بر سر هرناندز

به گزارش رسانه‌های اسپانیایی باشگاه اتلتیکو مادرید در نظر دارد برای خرید لوکاس هرناندز مدافع تیم بایرن مونیخ با رئال مادرید رقابت کند.
این بازیکن فرانسوی ۱۲ سال در اتلتیکو بود و پس از آن راهی آلمان شد و حالا سران اتلتیکو در تلاش هستند تا مانع پیوستن او به رقیب همشهری یعنی رئال شوند.

تمایل مجدد آرسنال برای خرید زا‌ها

باشگاه آرسنال بار دیگر خواستار خرید ویلفرد زا‌ها ستاره نیجریه‌ای تیم کریستال پالاس شده است.
توپچی‌ها ۲ سال پیش علاقمند به خرید زا‌ها بودند، اما پیشنهاد ۴۰ میلیون پوندی آن‌ها از سوی کریستال پالاس رد شد.
اکنون کریستال پالاس تصمیم گرفته است تابستان امسال زا‌ها را به فروش برساند، زیرا نمی‌خواهد فرصت کسب درآمد از فروش این بازیکن ۲۸ ساله را از دست بدهد.

تاتنهام به دنبال مدافع ساوتهمپتون

باشگاه تاتنهام در نظر دارد یانیک وسترگارد مدافع میانی تیم ساوتهمپتون را به خدمت بگیرد.
اسپرز درنظرداشت میلان اشکرینیار مدافع صرب تیم اینتر میلان را به خدمت بگیرد، اما میلانی‌ها حاضر به فروش این بازیکن نیستند.
وسترگارد ۱۸ میلیون پوند قیمت گذاری شده است.

رقابت رم با آث‌میلان بر سر بلوتی
۲ باشگاه آ اس رم و آث میلان در نظر دارند آندره بلوتی مهاجم تیم تورینو را به خدمت بگیرند.
این مهاجم ۲۷ ساله در ۶ فصل اخیر حضورش در تورینو گل‌های ۲ رقمی به ثمر رسانده است و ممکن است بخواهد در تیمی بازی کند که برای حضور در رقابت‌های اروپایی بجنگد.

منچستر سیتی خواهان تمدید قرارداد فودن و استرلینگ

باشگاه منچسترسیتی چهارشنبه قرارداد دی بروینه را تمدید کرد و حالا به دنبال تمدید قرارداد دیگر بازیکنان مهم خود است.

منچستر سیتی پس از آنکه قرار داد که دی بروینه را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد، در تلاش است تا قرارداد‌های رحیم استرلینگ و فیل فودن ۲ مهاجم خود را تا قبل از پایان فصل تمدید کند.
با توجه به اینکه سرخیو آگوئرو قصد دارد تابستان امسال سیتی را ترک کند آن‌ها می‌خواهند با توجه به موفقیت این ۲ مهاجم در این فصل، آن‌ها را حفظ کنند. استرلینگ ۲۶ ساله و فودن ۲۰ ساله است.

منچستر یونایتد قیمت لینگارد را تعیین کرد

باشگاه منچستر یونایتد در نظر دارد جسی لینگارد را که برای وستهام به طور قرضی باز می‌کند، به طور قطعی به فروش برساند.
منچستریونایتد می‌خواهد از تمایل وستهام برای خرید این بازیکن بهره ببرد و قیمت ۳۰ میلیون پوندی را برای این مهاجم در نظر گرفته است.
لینگارد از وقتی که در ماه ژانویه به وستهام پیوسته عملکرد خیره کننده‌ای داشته و در ۸ بازی ۶ گل به ثمر رسانده و۳ پاس گل داده است.

هانتلار در شالکه می‌ماند

یان کلاس هانتلار مهاجم هلندی تیم شالکه تصمیم دارد در این تیم بماند.
در حالی که گفته می‌شد این مهاجم ۳۷ ساله تا پایان فصل برای شالکه بازی خواهد کرد، اما اکنون کیکر خبر می‌دهد که این مهاجم هلندی فصل آینده نیز برای این باشگاه بازی خواهد کرد، هرچند که شالکه به دسته دوم سقوط کند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار