مطهری: تیم نساجی تداعی کننده حس قشنگی است/ کادر فنی پرسپولیس کمترین حاشیه را دارد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی تیمش برابر نساجی مازندران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر نساجی مازندران اظهار کرد:  تیم نساجی همیشه برای من تداعی کننده یک حس خاص و  قشنگ است. خودم در آن جا کار کردم و هواداران پرشوری دارد. آن‌ها به فکر تیم خود هستند و تیم خود را تشویق می‌کنند. امیدوارم تیم نساجی به غیر از بازی فردا  در ادامه لیگ موفق باشد. همه مسائل نساجی را رصد کردیم و امروز آخرین جلسه آنالیز را برگزار می‌کنیم تا شناخت ما از حریفمان بیشتر شود.  

او ادامه داد: ما می‌دانیم تیم نساجی بعد از تغییرات کادر فنی در چه فاز‌هایی بهتر شده است و  با وجود زمان اندک سعی کردیم روی آن نقاط کار کنیم. آخرین تمرین قبل از بازی را امروز برگزار می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که روی نکات فنی کار کنیم تا ان شاءالله بتوانیم با یک بازی خوب ۳ امتیاز را کسب کنیم. گفته می‌شود که تیم پرسپولیس از موقعیت‌های خود استفاده نمی‌کند، اما من چند ماه پیش هم گفتم که صبور باشید و دیدید که قهرمان لیگ برتر شدیم و به فینال آسیا راه یافتیم. هواداران باید صبور باشند تا تیمشان موفق شود.  

مطهری: تیم نساجی تداعی کننده حس قشنگی است/ کادر فنی پرسپولیس کمترین حاشیه را دارد

بازیکنان پرسپولیس با کمترین دریافتی زحمت زیادی می کشند 

مطهری گفت: بازیکنانی همانند سید جلال حسینی، نوراللهی و سرلک صاحب موقعیت گلزنی می‌شوند و گل می‌زنند و این موضوع نشان می‌دهد که تیم  تاکتیک دارد. البته زمانی هم موقعیت‌ها تبدیل به گل نمی‌شوند؛ خواهش می‌کنم فشار را از خط جلوی ما بردارید. ضمن این که واقف هستیم که باید از موقعیت‌های خود به نحو احسن استفاده کنیم. سعی می‌کنیم که با تلاش و تمرین بیشتر، بهتر کار کنیم و گل‌های زده را بیشتر کنیم تا در ادامه لیگ به مشکل برنخوریم. بازیکنان ما با جان و دل خود کار کردند و جزء تیم‌هایی هستیم که کمترین دریافتی را داشتیم، اما بازیکنان همیشه به خاطر پیراهن پرسپولیس زحمت می‌کشند و جنگجو هستند. ان شاءالله مسائل مالی حل شوند و باشگاه نیز تلاش خود را می‌کند, اما باید این مسئله حل شود تا بازیکنان با دغدغه کمتری بازی کنند.  

بازی بدون تماشاگر، مثل اکران فیلم خوب بدون تماشاچی است 

مربی پرسپولیس درباره نبود هواداران گفت: والورده، سرمربی سابق بارسلونا گفته بود که بدون تماشاچی بازی کردن خیلی وحشتناک است و اکنون به حرف او رسیده‌ام و می‌دانم که خیلی سخت است ما هواداران خوب خود را نداشته باشیم. اگر هواداران در ورزشگاه بودند، کار را برایمان راحت‌تر می‌کردند. ما به غیر از ۲ بازی، هواداران را تاکنون نداشته ایم. نقش هواداران در پیشروی تیم بسیار زیاد است و امیدوارم آن‌ها انرژی خود را برای ما بفرستند. بازی در ورزشگاه آزادی و جایی که از تماشاگر خالی است، مثل اکران یک فیلم خوب بدون تماشاچی و برای ما خیلی بد است. امیدوارم هواداران متحد باشند و به تیم انرژی بدهند.

انتقاد با استدلال و منطق را پذیرا هستیم 

مطهری  درباره ضعف مهاجمان پرسپولیس در گلزنی بیان کرد: در بدنه بازی اگر موقعیت درست نکنید یا در یک بازی موقعیت نداشته باشید و آن بازی را برحسب اتفاق ببرید، آن موقع باید نگران تیم باشید. البته وقتی در شکل بازی موقعیت‌های متعددی ایجاد می‌کنید و طراحی گوناگون دارید، این جای نگرانی ندارد. با تمرکز، تلاش و تمرین بیشتر این نقص برطرف خواهد شد. انتقادی که با استدلال و منطق باشد را پذیرا هستیم، چون انتقاد خوب باعث پیشرفت می‌شود. شرایط کلی  را ببینید و به نظرم مشکلی نیست. ان شاءالله  سعی خواهیم کرد موقعیت های بیشتری ایجاد کنیم.

فرجی باید دوباره تست کرونا بدهد 

او درباره  وضعیت سیدجلال حسینی و فرجی گفت: سیدجلال حسینی مشکلی ندارد؛ درد کوچکی در همسترینگ داشت که مشکلش برطرف شد.  فرشاد فرجی مشکل احتمال ابتلا به کرونا را داشته و مشکوک بوده، اما باید دوباره آزمایش بدهد و ببینیم از آن حالت درآمده است یا نه. اگر تستش منفی باشد، می‌توانیم از او استفاده کنیم.

افشای  ترکیب تیم پرسپولیس قشنگ نیست 

 مطهری درباره لو رفتن ترکیب پرسپولیس عنوان کرد: تمرکز ما روی خودمان است، اما این کار اصلا قشنگ نیست. خیلی از تیم‌های بزرگ مثل رئال و بارسلونا، آرایش تیمی مشخصی دارند و این طور نیست که بگوییم ترکیبشان فاش شده است. این مسائل در فوتبالمان وجود دارد که نباید باشد، اما ما به عنوان مربی درخواست می کنیم که باشگاه این موضوع را پیگیری کند و  جزء وظایف ما نیست.

فدراسیون فوتبال اقدامی  برای صدور روادید ما نکرد 

مربی پرسپولیس درباره  مسافرت به هند اظهار کرد: باشگاه واقعا در این زمینه تنها است و تا یک یا ۲  روز پیش حتی فدراسیون هم قدمی برای صدور روادید ما برنداشت، اما با تلاش مدیرعامل و بقیه ارکان باشگاه مشکلات به حداقل رسید. توقع ما این است که به پرسپولیس و دیگر نمایندگان آسیا اهمیت بیشتری داده شود تا مشکلی نباشد.

او درباره  محرومیت گل‌محمدی گفت: از داوران و ناظران بپرسید، کادر فنی پرسپولیس کمترین میزان حاشیه را دارد. یک مواقعی اجتناب ناپذیر است. من در بازی با پدیده محروم بودم، اما به جرات می گویم از ۴ کارت زردی که گرفتم، ۳ کارت منصفانه نبوده است. امیدوارم داوران و ناظران دقت بیشتری کنند.  آن‌ها شرافتمندانه کارشان را جلو می‌برند، اما باید ریزبینانه کار را جلو ببرند.

مطهری درباره قرعه کشی جام حذفی گفت: حریفان ما قابل احترام هستند. از تیم شاهین شناخت نداریم، اما بوشهر همیشه مردم خوبی داشته است. امیدوارم آن جا بازی خوبی کنیم، چون در همه جام‌ها مدعی هستیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار