ملاقات های عمومی سبب کاهش مراجعات به دادگستری می شود

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات مردم باید از اولویت‌های کاری باشد، گفت: خدمت به مردم را از وظایف اصلی خود می‌دانیم و برای رضایت آن‌ها و حل مشکلاتشان تمام تلاش خود را به کار می‌بریم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  پرویز توسلی زاده عصر سه‌شنبه در اولین ملاقات عمومی خود در سال ۱۴۰۰، با بیان اینکه وقت تمام قضات و کارمندان متعلق به مردم است، گفت: باتوجه به شرایط سخت کرونایی نمی‌توانستیم درخواست‌های مردم را نادیده بگیریم و با حفظ دستورهای بهداشتی حدود ۱۵۶ نفر را امروز ملاقات کردیم و به مشکلات آن‌ها رسیدگی شد.

او اظهار داشت: معتقدیم ارتباط دوسویه و چهره به چهره در ملاقات مردمی موجب اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف می‌شود.

به گفته او این ملاقات‌ها همچنین سرمایه‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد و می‌تواند سبب کاهش مراجعات به دادگستری شود.

توسلی زاده تاکید کرد در سال جدید برآنیم موضوع ملاقات‌ها را بیش از سال گذشته مورد توجه قرار داده و مشکلات را تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

او اضافه کرد: حفظ کرامت مراجعین، حل مشکلات آن‌ها در چارچوب قانون، اقناع مراجعین با گفتگو، جلب رضایت آن‌ها و افزایش سرمایه اجتماعی از جمله اهدافی است که به دنبال تحقق آن‌ها هستیم.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.