رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام:

برگزاری مسابقات بدنسازی جهانی ۲۰۲۳ در ایران کاملا محتمل است

رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام درباره احتمال برگزاری رقابت‌های بدنسازی در ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رافائل سانتونخا رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام بعد از دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک ایران درباره سفر خود به تهران اظهار داشت: خوشحالم که در تهران حضور دارم. از ملاقات با رئیس کمیته ملی المپیک هم خوشحالم. ایرانی‌ها عاشق ورزش هستند.

وی افزود: فدراسیون جهانی ما بیش از ۲۰۲ عضو دارد. فعالیت‌های ما در بخش آموزش باید در بخش جوانان متمرکز باشد، چون آن‌ها اجرا کردن این رشته را خیلی دوست دارند. رویکرد ما نسبت به فدراسیون ایران حمایتی است. امیدوارم که در کنار کمیته ملی المپیک بتوانیم به این رشته در ایران کمک کنیم.

رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام در پاسخ به این سوال که ایران چقدر برای کسب میزبانی مسابقات جهانی شانس دارد، تصریح کرد: کاملا این موضوع محتمل است. ما روی این موضوع کار می‌کنیم تا بعد از بررسی جزییات، حمایت کمیته ملی المپیک و فدراسیون ایران در سال ۲۰۲۳ مسابقات جهانی را در ایران برگزار کنیم.

سانتونخا در خصوص بحث مبارزه با دوپینگ گفت: ایران به عنوان یکی از اعضای فدراسیون جهانی بدنسازی به این موضوع وفادار است. ما در مسیر مبارزه با دوپینگ با فدراسیون ایران هم ام هستیم. باور داریم بدنسازی ساختن فیزیک مناسب از طریق تامین سلامت و تغذیه سالم است. یک پیغام برای جوانان ایران دارم: سخت تلاش کنید و تغذیه سالم داشته باشید تا بتوانید قهرمان شوید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار