ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز مهاباد در ماه مبارک رمضان

صداوسیمای مرکز مهاباد در ماه مبارک رمضان با تهیه و تولید ویژه برنامه‌های متنوع تلویزیونی و رادیویی با مخاطبان همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، قوی بنیه مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد در رابطه با برنامه‌های این مرکز در ماه مبارک رمضان گفت: «چراخان» ویژه برنامه‌ی افطاری سیمای مرکز به تهیه کنندگی محمد رستمی با بخش‌ها و آیتم‌های متنوع هر شب قبل از اذان مغرب به مدت ۹۰ دقیقه مهمان ضیافت معنوی روزه داران است. همچنین ویژه برنامه «پارشیو (سحری)» دیگر برنامه تلویزیونی است که در ماه مبارک رمضان هنگام سحری به تهیه کنندگی وهاب ایراندوست به مدت ۵۰ دقیقه از سیمای مرکز مهاباد تهیه و پخش می‌شود.

او افزود: صدای مرکز مهاباد هم با تولید برنامه‌های «ریژنه‌ی ره حمه ت (باران رحمت)» به تهیه کنندگی سعادت مرتضوی به مدت ۶۰ دقیقه ویژه لحظات پر برکت افطار و «شنه‌ی ره حمه ت» نیز به تهیه کنندگی شیدا چلبی به مدت ۶۰ دقیقه ویژه برنامه سحری سعی می‌نماید تا لحظاتی معنوی وعرفانی را برای مخاطبان خود فراهم آورد.

قوی بنیه تصریح کرد: پخش تلاوت آیاتی از قرآن کریم، ادعیه و مناجات، نیایش، سیره نبوی، منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، قرآن شناسی، مباحث کارشناسی دینی، توصیه‌های پزشکی و بهداشتی، مسابقه، مصاحبه با خیرین و افراد فعال در امر کمک رسانی در بحران کرونا با عنوان موج همدلی، معرفی افراد موفق در عرصه‌های قرآنی، نخبگان و خیرین، تواشیح، زندگی نامه و سرگذشت عارفان و سالکان و پخش اشعار عرفانی از بخش‌های این برنامه‌ها است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد ادامه داد: فضای مجازی مرکز هم در ایام ماه مبارک رمضان با بارگذاری ۱۵ مورد اینفوگرافی، ۵۰ مورد پوستر، ۱۲ مورد استوری موشن، ۱۰ مورد فتوکلیپ و سرود‌های دینی، ۱۰ مورد پادکست، خبر متنی و عکس نوشت ۵۰ مورد و تهیه گزارش‌هایی از خیرین با مخاطبان فضای مجازی همراه خواهد بود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.