جریمه ۵۷۰ میلیون ریالی برای ۳واحد مرتبط با تولید و توزیع گوشت مرغ دراهر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اهر از جریمه ۵۷۰ میلیون ریالی برای سه واحد مرتبط با تولید و توزیع گوشت مرغ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سیروس زاهدی‌فر رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اهرگفت:از زمان التهاب بازار مرغ؛اکیپی از بازرسان نهاد‌های نظارتی از قبیل اداره صمت، اتاق اصناف، نماینده دادستان و جهاد کشاورزی بر نحوه توزیع گوشت مرغ نظارت داشته و دارند.

اوافزود:در طول نیمه اول فروردین‌ماه؛ طی بازرسی‌های انجام شده از واحد‌های توزیع گوشت مرغ که حدود ۴۰۰ مورد بازرسی صورت گرفته است

اوگفت:در این مدت دو هفته‌ای از مجموع بازرسی‌ها در رابطه با تأمین گوشت مرغ توسط اکیپ مشترک؛ تخلف یک واحد مرغداری محرز و با تشکیل پرونده و تعیین جریمه ۵۲۰ میلیون ریالی به تعزیرات حکومتی معرفی شد

رئیس اداره صمت شهرستان اهر سپس گفت: همچنین در ادامه بازرسی‌ها؛ ۲ واحد صنفی توزیع گوشت مرغ به دلیل گران‌فروشی با تشکیل پرونده و معرفی به تعزیرات حکومتی، برای این واحد‌های صنفی جریمه بیش از ۵۰ میلیون ریالی تعیین شد.

زاهدی فر ابراز داشت: تخلف واحد‌های صنفی مذکور گران‌فروشی گوشت مرغ به قیمت هر کیلو ۳۵ هزار تومان بود که با حضور به موقع بازرسان، تخلف محرز و برای آن‌ها پرونده تشکیل یافت.

انتهای پیام/

برچسب ها: مرغ گوشتی ، جریمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.