کمیته تحقق شعار سال ۱۴۰۰ در استانداری خراسان رضوی تشکیل شد

استاندار خراسان رضوی از تشکیل کمیته تحقق شعار سال ۱۴۰۰با عنوان "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" در حوزه معاونت اقتصادی این استانداری خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  معتمدیان استاندار خراسان رضوی گفت: در کمیته تحقق شعار سال به بررسی و چگونگی رفع مشکلات واحد‌های تولیدی پرداخته می‌شود.

او روز یکشنبه در حاشیه بازدید از ۲ واحد تولیدی در مشهد افزود: صنعت از پیشران‌های اصلی حوزه اقتصاد استان است و توجه به این بخش از اولویتهاست از این رو باید از همه ظرفیت‌های موجود باید برای افزایش تولید استفاده کرد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: امروز نیز از واحد فرآوری شرکت کشت و صنعت زیره و زعفران ایرانیان و شرکت قطعات آهنگری خراسان بازدید و در نشستی که در محل این واحد‌ها با حضور مدیران متولی برگزار شد ضمن احصاء مشکلات برای رفع آن‌ها مصوباتی تصویب شد تا موانع تولید در این واحد‌ها برداشته شود.

واحد فرآوری شرکت کشت و صنعت زیره و زعفران ایرانیان مجموعه تولید و صادرات زعفران و گیاهان دارویی و زیره خاص خراسان است که فعلا با اشتغال‌زایی برای ۴۰ نفر سالانه ۶ هزار تن محصول تولید می‌کند.
همچنین شرکت قطعات آهنگری خراسان دارای خط تولید به متراژ سه هزار متر مربع است که برای ۲۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

انتها ی پیام// ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار