ملی پوش شنا: با حمایت فدراسیون راهی مسابقات امارات می‌شوم

ملی پوش شنا گفت: با حمایت فدراسیون برای محک زدن خودم راهی مسابقات امارات می‌شوم.

متین بالسینی ملی پوش شنا کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت خود بیان کرد:  قرار است این هفته برای شرکت در مسابقات شنا به کشور امارات سفر کنم. می‌خواهم در این مسابقه سطح آمادگی خودم را محک بزنم. در تعطیلات سال نو تمرینات خودم را قطع نکردم و هر روز برای آمادگی بیشتر در آب تمرین کردم. حتی روز اول سال نو هم تمریناتم را تعطیل نکردم.

او در ادامه عنوان کرد: سفر به امارات از طرف فدراسیون شنا است و با هزینه شخصی در این تورنمنت حاضر نمی‌شوم. مسابقات جمعه و شنبه برگزار می‌شود و  من چهارشنبه برای حضور در این رقابت عازم امارات می‌شوم.

ملی پوش شنا اظهار کرد: مسابقات کسب سهمیه المپیک از اسفند ماه سال ۹۹ آغاز شده است، اما به علت شیوع ویروس کرونا تیم ملی نتوانست  به خارج از کشور سفر کند. سال ۹۹ در مسابقات بسیار کمی حضور داشتم و اکثر رقابت‌ها در سطح داخلی بود.

او در پایان عنوان کرد: فدراسیون برای کسب سهمیه المپیک در رشته شنا برنامه ریزی کرده است. فدراسیون شنا تصمیم دارد تا  با نظر کمیته فنی تیم ملی شنا را  به مسابقات انتخابی المپیک توکیو اعزام کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار