در بسته حوادث شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ بخوانید؛

دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه‌ای خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارقان کیف قاپ در بندر ماهشهر دستگیر شدند

سرهنگ فرهاد شاکرمی جانشین انتظامی بندر ماهشهر گفت: به دنبال وقوع چند فقره کیف قاپی در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی محل اختفای ۲ سارق کیف قاپ حرفه‌ای را در خصوص سرقت‌های مذبور شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیاتی منسجم و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: سارقان در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت کیف قاپی در ماهشهر اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارقان مسلح کمتر از ۲۴ ساعت در حمیدیه

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودروی پراید در یکی از مناطق شهرستان، بلافاصله گشت‌های پلیس جهت شناسایی و دستگیری سارقان وارد عمل شدند و ماموران پلیس با کار اطلاعاتی کمتر از ۲۴ ساعت محل اختفای ۲ سارق مسلح را در حومه شهرستان شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان قبل از اوراق کردن خودرو با اقدام به‌موقع پلیس دستگیر شدند، تصریح کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد، سارقان حرفه‌ای و دارای سوابق متعدد سرقت در شهرستان‌های همجوار هستند و در بازرسی از مخفیگاه سارقان ضمن کشف خودروی سرقتی مذکور، یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مقادیر زیادی آچار آلات میکانیکی مخصوص اوراق خودرو‌های سرقتی کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستبند پلیس فرجام سارقان بعنف دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول بیان داشت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت بعنف موتورسیکلت و موبایل از شهروندی در یکی از مناطق این شهرستان، شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت و ماموران پاسگاه انتظامی "قبله‌ای" با انجام کار اطلاعاتی در کمتر از ۴۸ ساعت هویت ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان موتورسیکلت و تلفن همراه مسروقه متعلق به فرد مالباخته کشف و به مالباخته تحویل شد، گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۲ فقره سرقت بعنف در سطح شهرستان دزفول اعتراف کردند و پس از تشکیل پروند مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در عملیات ضربتی پلیس اهواز

محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز اظهار داشت: دیشب در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت کولر گازی در یکی از مناطق شهرستان اهواز، بلافاصله ماموران گشت کلانتری ۱۴ جهت شناسایی و دستگیری سارقان وارد عمل شدند و با گشت‌زنی نامحسوس ۲ سارق را حین بارگیری کولر در خودروی تیبا شناسایی و دستور ایست صادر کردند.

او با اشاره به اینکه متهمان برای گریز از قانون با پلیس درگیر که مامور پلیس با استفاده از قانون بکارگیری سلاح یکی از سارقان را ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار داد، بیان کرد: سارق مصدوم بلافاصله جهت مداوا به مرکز درمانی انتقال داده شد و متهمان در تحقیقات به عمل آمده به سرقت کولر اعتراف کردند.

سرهنگ دالوند افزود: تحقیقات جهت کشف سایر جرائم احتمالی از سارقان دستگیر شده، ادامه دارد.

سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در دام پلیس آغاجاری

سرهنگ وحید یوسفی نژاد جانشین انتظامی آغاجاری گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان حرفه‌ای، ماموران انتظامی این شهرستان با کار تخصصی یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را با یک دستگاه خودروی پیکان سرقتی شناسایی و دستگیر کردند و متهم در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت حشام و یک فقره سرقت خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.