دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی:

ثبت نام داوطلبان شورا‌های اسلامی روستا‌ها و عشایر شانزد هم فروردین آغاز می شود

دبیر ستاد انتخابات استان از آغاز ثبت نام داوطلبان شورا‌های اسلامی روستا‌ها و عشایر از روز دوشنبه ۱۶ فروردین ماه به مدت یک هفته خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   هادی رجایی نیا گفت :ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستا‌ها و عشایر از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین به مدت یک هفته تا روز یکشنبه ۲۲ فروردین ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید 


او  با تاکید بر اینکه ثبت‌نام از چهار روش اپلیکیشن تلفن همراه، رایانه، دفاتر پیشخوان و بخشداری‌ها انجام می‌شو، گفت : توصیه ما به استفاده از روش‌های غیر حضوری است که در تمام ساعات شبانه روز در این یک هفته امکان پذیر است.

رجایی افزود : ثبت نام داوطلبان عشایری در مناطق قشلاق انجام و رای گیری در مناطق ییلاق صورت میگیرد.

او مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت با معافیت دائم، مدرک تحصیلی، پذیرش استعفا موضوع ۳۲، یک قطعه عکس، مدارک ایثارگری و گواهی عدم سوپیشینه که از صدور آن سه ماه نگذشته باشد را عنوان کرد.

رجایی مدرک تحصیلی برای روستا‌های زیر ۲۰۰ خانوار خواندن سواد و نوشتن و بالای ۲۰۰ خانوار را دیپلم ذکر و افزود : بررسی صلاحیت داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر‌ها نیز در هیئت‌های اجرایی شهرستان تا ۲۱ فروردین ادامه دارد و تا هشتم اردیبهشت به داوطلبان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.