رئیس اتاق بازرگانی البرز:

مواد اولیه داخلی با نرخ مناسب عرضه شود

پرهام رضایی گفت: عرضه مواد اولیه داخلی با نرخ مناسب مصداق حمایت‌ از تولید داخلی و مانع زدایی‌ها و به عنوان یک اولویت مطرح است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، پرهام رضایی، رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان این که عرضه مواد اولیه داخلی با نرخ مناسب مصداق حمایت‌ از تولید داخلی و مانع زدایی‌ها و به عنوان یک اولویت مطرح است، گفت: به یقین این پشتیبانی ها از صنعت ایران سبب کوتاهی دست دلالان است.

او با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، افزود: ادامه نامگذاری مرتبط با بخش تولید از سوی مقام معظم رهبری نشان از اهمیت بخش تولید و نگاه ویژه ایشان به این بخش مهم و راهبردی دارد.

رضایی گفت: تداوم نام گذاری‌ها با موضوع اقتصادی اهمیت ویژه تولید را می رساند و این موضوع تکلیف را بر مسئولان متولی سنگین تر می کند.

او با بیان این که مانع زدایی از خواسته‌های به حق صنعتگران است، افزود: ثبت یک برند تجاری در کشور به زمان زیادی نیاز دارد، از سویی دیگر یکی از مشکلات در مسیر راه اندازی یک کسب و کار طی مراحل اداری برای صدور مجوزهای لازم است.

 رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان این که اتاق بازرگانی البرز برای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب در زمینه مانع زدایی کارگروهی تشکیل می دهد، گفت: صنعتگر به جزء تولید نباید دغدغه دیگری داشته باشد.

او با اشاره به اهمیت تشکیل ساز وکاری جامع برای شرکت‌هایی که از مواد اولیه داخلی استفاده می کنند تا دست دلالان و واسطه‌ها برچیده شود، افزود: برخی از مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی در داخل کشور به راحتی قابل تامین است، اما تولیدکنندگان برای تهیه آن هم مشکلاتی دارند و باید مواد اولیه را بسیار بیشتر از قیمت واقعی از دست دلالان و واسطه ها تهیه کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.