پشتیبانی نکردن و مانع تراشی‌ها ۲ ویروس فلج کننده‌ تولید ملی

مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار کرمانشاه، پشتیبانی نکردن و مانع تراشی‌های مرئی و نامرئی را ۲ ویروس فلج کننده‌ای دانست که تولید ملی با آن روبرو است .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علاءالدین حیدری مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار کرمانشاه، پشتیبانی نکردن و مانع تراشی‌های مرئی و نامرئی را ۲ ویروس فلج کننده‌ای دانست که تولید ملی با آن روبرو است و گفت : این ۲ ویروس اکنون مانعی بر سر راه تولیدکنندگان است.

او با بیان اینکه این ۲ آسیب جدی و کشنده از ۲ ناحیه نشات می‌گیرد، گفت : دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و برخی قوانین جاری در ادارات مرتبط با تولید و تولید کننده وضع شده که به جای تسهیلگری، خود سد‌هایی آهنین در مقابل تولید هستند.

او افزود: وجود مدیران بخشنامه محور و بی دغدغه در حوزه تولید دومین مانع است، این افراد به جای پشتیبانی و مانع زدایی، خود هم مانع می‌تراشند و هم پشت تولید و تولید کننده را خالی می‌کنند.

مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار کرمانشاه ادامه داد: نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» بسیار بجا و هوشمندانه است، چون ۲ مقوله پشتیبانی و مانع زدایی نیاز مبرم تولید کشور است.

حیدری افزود: آنچه که رهبر معظم انقلاب بدان پرداخته دقیقا همان نکات یا آسیب‌هایی است که تولید امروز کشور به آن مبتلا بوده و جان بی رمقش با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

او با بیان اینکه تولید و سرمایه گذاری در بخش تولید، راه گذر از مشکلات و زمینه ساز رشد و توسعه کشور است، گفت: رشد و شکوفایی تولید در گرو حمایت و بسترسازی پیرامون آن است.

مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار کرمانشاه گفت: جای تردید ندارد که اشتغال و مبارزه با غول بیکاری در کشور همانند تار عنکبوت با حوزه رونق تولید در هم تنیده است البته که رفع بیکاری با رونق تولید ارتباط مستقیم و خطی دارد لذا اگر شاخص‌های یکی منفی گردد تاثیر منفی و مستقیمی بر دیگری دارد.

حیدری افزود: تحقق شعار سال مستلزم چند بستر مهم است که جایگزینی همت جهادی خدمت بجای سیستم بوروکراسی غیرمنطقی و غیر منعطف و انتصاب مدیران مردم محور و شایسته در بخش تولید از جمله این الزامات است.

او افزود: تفسیر قوانین و دستورالعمل‌ها بسمت تسهیلگری بخش تولید، بجای کندوکاو در قوانین برای یافتن بهانه‌ای برای مسدود کردن باب تولید و راندن فعالین این بخش و نظارت پویا و دقیق بر دستگاه‌های مرتبط با حوزه تولید از جمله دیگر الزامات تحقق شعار سال است.

مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار کرمانشاه ادامه داد: نیاز به پشتیبانی از تولید و مانع زدایی از آن کاملا مشهود و یک ضرورت انکار ناپذیر امروز کشور است که همه مدیران کشور باید آن را نصب العین خود قرار داده و نباید در این مسیر کوتاهی صورت گیرد.

حیدری گفت: تولید زمانی رونق می‌گیرد که مسیر سنگلاخ فعلی را هموار و برای آن سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کرد و اگر مدیران ما بتوانند قدم‌های محکم و اجرایی در این راه بردارند بدون شک شاهد شکوفایی و رشد تولید در سال جدید خواهیم بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.