معاون اول رئیس جمهور:

خراسان رضوی می تواند به کانون‌ پیشرفت ایران تبدیل شود

اسحاق جهانگیری گفت: خراسان رضوی می‌تواند به کانون‌های مهم توسعه و پیشرفت ایران تبدیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری امروز در بدو ورود به  مشهد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، راهبرد اصلی دولت در همه استان‌ها است، گفت: خراسان رضوی مهمترین استان کشور از نظر جمعیت، وسعت، شرایط فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است.

او با اشاره به شرایط و پتانسیل‌های کنونی این استان در زمینه‌های صنعتی، کشاورزی، خدمات و گردشگری زیارتی، افزود: این استان می‌تواند همواره به کانون‌های مهم توسعه و پیشرفت ایران تبدیل شود.


بیشتر بخوانید


معاون اول رئیس جمهور‌ی همچنین با اشاره به هم مرز بودن این استان با دو کشور افغانستان و ترکمنستان، ادامه داد: این ظرفیت می‌تواند زمینه صدور کالا‌ها و ارتباط اقتصادی با این کشور‌ها را فراهم کند.

جهانگیری با اشاره به افتتاح طرح‌های مهم شهری در مشهد در این سفر، بیان کرد: مشهد بعد از تهران کلان شهر بزرگ کشور است و با مسائل پیچیده در بخش‌های حمل و نقل، زیبا شناسی و حاشیه نشینی متعددی روبرو است که باید به این مسائل توجه شود.

او تصریح کرد: در این سفر جلسات متعددی با مسئولان استان برگزار می‌شود که امیدوارم به نتایج خوبی برای توسعه و پیشرفت خراسان رضوی دست یابیم.

انتهای پیام//ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
می تواند...خخخخ با حلوا حلوا دهن شیرین نمی شه