آخرین خبر‌ها از تعطیلی تفرجگاه‌های مازندران در روز طبیعت + تصاویر و فیلم

مبادی ورودی و خروجی برخی تفرجگاه‌های مازندران با مصوبه ستاد مقابله با کرونا امروز مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان دهم فروردین و در هشتاد و سومین جلسه خود برگزاری هرگونه تجمع و دورهمی ها در بوستان‌ها و فضای سبز استان را در روز سیزده فروردین ممنوع اعلام کرد و مقرر شد فرمانداران، ادارات کل منابع طبیعی ساری نوشهر، بخشداران، شهرداران و دهیاران برای اجرای این مصوبه برنامه ریزی و اقدام جدی به عمل آورند.

این تصمیم مخالفان و موافقان خود را داشت برخی ها با توجه به حضور انبوه جمعیت در پارکها و دورهمی های چند نفره، این اقدام را یکی از راهکارهای پیشگیری از گسترش کرونا بخصوص کرونای انگلیسی اعلام کردند اما برخی ها نیز این پرسش  را مطرح می کنند اگر این اقدام برای جلوگیری از شیوع کرونا گرفته شده است چرا از ابتدای تعطیلات نوروزی تفرجگاه های مازندران بر روی مسافران وگردشگران باز بود؟

مسدود سازی تفرجگاه های سوادکوه

انصار الحسینی فرماندار سوادکوه شمالی گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا تمامی مبادی ورودی و خروجی تفرجگاه‌های شهرستان سوادکوه شمالی در روز طبیعت مسدود شده است.

آخرین خبر‌ها از تعطیلی تفرجگاه‌های مازندران در روز طبیعت + تصاویر
او افزود: به منظور جلوگیری از ورود گردشگر و مسافر به محوطه پارک‌های جنگلی، یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری با کمک دستگا‌های متولی از ورود و اتراق مردم در عرصه‌های منابع طبیعی و پارک‌های منطقه جلوگیری خواهند کرد.

سیزده برای برخی‌ها بدرشد

مشاهدات میدانی خبرنگاران نشان می‌دهد مصوبه ستاد مقابله با کرونا مبنی بر برگزار نشدن هرگونه تجمع در روز طبیعت، در برخی مناطق اجرایی نشده است و افراد مبادرت به برگزاری سیزده بدر به سبک کرونایی کردند.

شهروند خبرنگار ما صبح امروز در کمربندی شمال شرقی ساری تصاویری از تجمع و دورهمی خانواده‌ها را به تصویر کشیده است که به گفته او بسیاری از آنان مسافران نوروزی هستند.

 

جلوگیری از ورود مسافران به اماکن گردشگری سوادکوه

لاری بخشدار بخش مرکزی سوادکوه از تعطیلی تفریجگاه‌ها و اماکن گردشگری در روز طبیعت خبرداد و گفت: با حضور چند اکیپ از عوامل انتظامی و نیرو‌های بسیج، دهیاران و اعضای شورا‌های روستایی از تردد مسافران و اهالی غیر بومی به این مناطق ممانعت می‌شود.

او افزود در صورت اصرار بر ورود به عرصه‌های طبیعی با متخلفان برخورد قانونی و به عوامل انتظامی و پلیس راهور معرفی می‌شوند.

بخشدار مرکزی سوادکوه ادامه داد: نصب هرگونه چادر و اتراق مسافر و گردشگر در مناطق گردشگری منطقه امروز ممنوع است.

 

بازشدن جاده گردشگری شهرستان بابل در پی حضور بی سابقه مردم

حضور بی‌سابقه مسافران و گردشگران با وجود هشدارها درباره شیوع کرونای انگلیسی و ممنوع بودن حضور در طبیعت سبب بازشدن جاده منتهی به منطقه گردشگری شیاده بندپی‌غربی بابل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار