انتشار برای نخستین بار؛

رهبر معظم انقلاب: دستگاه تولید محتوا را تقویت کنید

برای اولین بار بخشی از بیانات مقام معظم رهبری درباره تولید محتوا در فضای مجازی در قالب پستی در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی بیاناتی از دیدار حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب با اعضای شورای عالی فضای مجازی در صفحه منتسب به ایشان منتشر شده که به تولید محتوا در فضای مجازی اشاره می‌کنند. ایشان بارها در بیاناتشان به تولید محتوای درست و حضور فعال در فضای مجازی اشاره داشته اند.

این پست که در یکی از صفحات منتسب به مقام معظم رهبری منتشر شده، تصویری از دست ایشان با متنی از بیاناتشان است که برای اولین بار به اشتراک گذاشته شده و به شرح زیر است:

" ما در زمینه‌ی تولید محتوا نمیتوانیم اطمینان کنیم به تصادفات و آنچه پیش می‌آید... باید بنشینید روی این مسأله -تولید محتوا- طراحی کنید، فکر کنید. ما البته جوان‌های خوشفکر متدین داریم، افراد به دردبخوری برای تولید محتوا‌های اجتماعی داریم، حوزه‌های علمیه را داریم که دستشان در این زمینه واقعاً باز است. بعضی از دانشگاهی‌ها را داریم. البته بانک‌های اطلاعاتی را هم داریم. از این‌ها باید استفاده کنید. دستگاه تولید محتوا را تقویت کنید؛ ما به این مسأله احتیاج داریم. "


بیشتر بخوانید


در ادامه این پست و شماره جدید نشریه سایت رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید:

رهبر معظم انقلاب: دستگاه تولید محتوا را تقویت کنید

رهبر معظم انقلاب: دستگاه تولید محتوا را تقویت کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.