بریمانلو: قهرمانی جودوکاران ایران دور از دسترس نیست/ فکر می‌کنم دیگر خبری از تعلیق جودو نباشد

کاپیتان تیم ملی جودوی کشورمان قبل از اعزام به مسابقات آسیایی، در خصوص مسائل مختلف توضیحاتی داد.

محمد بریمانلو کاپیتان تیم ملی جودوی کشورمان در حاشیه تمرین تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: این اردوی تدارکاتی آخرین تمرینات ما قبل از اعزام به مسابقات است. خدا را شکر جودوکاران شرایط خوبی دارند و هیچ کس مصدوم نیست. امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

او افزود: مسابقات قهرمانی آسیا در قرقیزستان را پیش رو داریم. آسیا مهد جودو است و بهترین نفرات جهان در مسابقات آسیایی هم شرکت می‌کنند. اگر بخواهیم از ۵ نفر برتر نام ببریم، آسیا بیشترین سهم را خواهد داشت. بچه‌ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و با وجود اینکه کم تجربه هستند، امیدوارم بهترین عملکرد خود را نشان دهند.

بریمانلو در خصوص آمادگی جودوکاران ایران، گفت: ما ۲۰ ماه است که در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده ایم. تیرماه سال ۹۸ آخرین رویدادی بود که در آن شرکت کردیم. این وقفه قطعا تاثیرگذار خواهد بود زیرا شرایط مسابقه با تمرین فرق دارد. شاید نتیجه دلخواهی کسب نکنیم اما با توجه به نفرات جوانی که داریم این موضوع مهم نیست.

او درباره شانس کسب سهمیه المپیک، عنوان کرد: تمام تلاشم را انجام می‌دهم که بهترین نتیجه را کسب کنم. از نفراتی که مقابل آن‌ها قرار خواهم گرفت، شناخت کافی دارم. تمام ملی پوشان می‌توانند مدال کسب کنند و این موضوع دور از دسترس نیست. در حال حاضر رای به نفع ایران صادر نشده، اما هنوز رای قطعی مشخص نشده است. شخصا فکر می‌کنم دیگر خبری از تعلیق نباشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار