شهردار تهران مطرح کرد؛

استفاده روزانه ۲۵۰ نفر از خدمات "تهران من" در سال ۹۹/ کاهش ۱۵ درصدی وابستگی به خارج

حناچی گفت: سال گذشته روزانه ۲۵۰ نفر از خدمات "تهران من" در راستای هوشمند سازی استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در جشن ملی پرچم که عصر امروز در اراضی عباس آباد برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته ما علاوه بر ویروس کرونا  با ویروس تحریم هم  جنگیدیم.

وی ادامه داد: کادر درمان هم خودشان با این ویروس درگیر بودند و هم نگرانی‌هایی در رابطه با خانواده شان داشتند بعد از کادر درمان مدیریت شهری بیش از دیگران درگیر این ویروس بود و همکاران بنده به ویژه آن‌هایی که در بخش حمل و نقل عمومی فعال بودند بیش از دیگران با ویروس کرونا درگیری‌های جدی داشتند.

شهردار تهران با اشاره به هوشمندسازی تهران، گفت: سال ۹۹  سه میلیون نفر در سامانه تهران من ثبت نام و روزانه ۲۵۰ نفر از این خدمات استفاده کردند سال گذشته  تلاش کردیم تا از  فرصت به وجود آمده برای هوشمند کردن پایتخت بهره ببریم.

حناچی ادامه داد: در راستای هوشمندسازی  باید بگویم که سال‌هاست بانک مرکزی به دنبال استفاده کمتر از اسکناس بود، اما توفیقی نداشت تا اینکه  سال گذشته به دنبال جلوگیری از انتقال کرونا شهروندان دیگر تمایلی به استفاده از اسکناس نداشتند.

وی تصریح کرد: موفق شدیم سال تجهیزاتی که برای نیاز داخل مورد نیاز بود را با اتکا بر توان داخلی تکمیل و تولید کنیم و می‌توان به صراحت گفت که وابستگی ما به خارج از کشور امروز به کمتر از ۱۵ درصد رسیده و امیدوار هستیم تا بتوانیم تولیدات داخل را به انبوه برسانیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار