محدودیت های ترافیکی محورهای جنوب کرمان طی ۱۳ فروردین

سرهنگ سنجری با اشاره به تردد آزاد در همه محور‌های جنوب کرمان طی ۱۳ فروردین از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در ۲ محور ارتباطی جیرفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ علی اکبر سنجری، رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان گفت: با هدف ایجاد تردد ایمن در محور‌های جنوب استان کرمان، بیش از ۶۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس پلیس راه و دستگاه‌های همکار روز ۱۳ فروردین فعال خواهند بود.

او با اشاره به تردد آزاد و با شرایط قبل در همه محور‌های جنوب کرمان در ۱۳ فروردین از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در ۲ محور ارتباطی شهرستان جیرفت خبر داد.

سرهنگ علی اکبر سنجری بیان کرد: با توجه به اینکه ۲ محور جیرفت ـ ساردوئیه ـ بافت و جیرفت ـ جبالبارز  ـ ۲ راهی ابارق از محور‌های پر تردد در گلوگاه ورودی و خروجی جنوب استان هستند، ۲ طرح ترافیکی پلیس در این دو محور اجرا می شوند.

او افزود: از ساعت ۶ صبح روز ۱۳ فروردین ماه تردد از سمت جیرفت به سمت محور ساردوئیه و بافت به طور یک طرفه است و از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز ۱۳ فروردین ماه هم تردد از سمت بافت ـ ساردوئیه به جیرفت به صورت یک طرفه خواهد بود.

 رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه برای ایجاد ایمنی بیشتر تردد و پیش بینی حجم بالای تردد، عبور کامیون و کامیونت از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ روز ۱۳ فروردین در محور جیرفت ـ جبالبارز ممنوع است.

او با اشاره به لزوم رعایت قوانین و مقررات در این محور‌ها از رانندگان خواست: جوانب احتیاط را رعایت و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری و با نیرو‌های گشتی پلیس راه همکاری کنند.

فردا  ۱۳۵ نیروی راهدار در جنوب کرمان آماده باش هستند 

 مجتبی رئیسی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان هم از حضور ۲۰ واحد گشتی راهداری در محور‌های جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: در روز ۱۳ فروردین،  ۱۳۵ نیروی راهدار در جنوب کرمان به صورت آماده باش حضور دارند تا در شرایط لازم به مردم و رانندگان خدمات راهداری را ارائه کنند.

او با اشاره به فعال بودن ۲۲ سامانه و دوربین ثبت تخلفات در جاده‌های جنوب کرمان افزود: ۹ سامانه و دوربین نظارت تصویری هم در محور‌های جنوب کرمان فعال هستند تا ضمن رصد ترافیکی جاده‌ها، رانندگانی را که قوانین را رعایت نمی کنند، اعمال قانون و جریمه کنند. 

رئیسی با بیان اینکه همکاران مجموعه مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل در اتاق عملیات این مرکز به صورت شبانه روزی در حال رصد الکترونیکی جاده‌ها هستند، از فعال بودن سامانه تلفنی ۱۴۱، مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل جنوب کرمان برای اطلاع رسانی به مردم و رانندگان خبر داد و گفت: مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان تمامی ظرفیت های فنی نرم افزاری و سخت افزاری برای ایجاد تردد ایمن در روز ۱۳ فروردین را به کار می گیرد. 

او از مردم و رانندگان خواست: جوانب احتیاط را رعایت کنند و در صورت بروز و مشاهده هر گونه مشکلات جاده‌ای موارد را به شماره ۱۴۱، مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار