تعقیب شکارچیان غیرمجاز در قلعه گنج

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قلعه گنج گفت: طی دو روز گذشته ماموران یگان حفاظت محیط زیست قلعه گنج ۳ شکارچی غیرمجاز را دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سلمان کرمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قلعه گنج گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست قلعه گنج در حال گشت زنی در حوزه دهستان مارز به یک پژو پارس مشکوک و خودرو را متوقف کردند که حین  بازرسی  راننده متخلف اقدام به فرار می‌کند که دستور توقیف خودرو صادر شده است.

او بیان کرد:  اما ماموران دوباره در حال گشت زنی متوجه یک تویوتا دو هزار و ۷۰۰شدند که افراد داخل خودرو در حال تیراندازی به طرف پرندگان بودند که پس از مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند.

کرمی گفت: ماموران پس از تعقیب و گریز موفق شدند خودرو را متوقف کنند که از آنها دو قبضه سلاح شکاری کشف و دو متهم به دستگاه قضایی معرفی شدند.

رئیس حفاظت محیط زیست قلعه گنج ادامه داد: ماموران همچنین در بازرسی از یک منزل، یک قبضه سلاح شکاری ، مقداری گوشت حیوانات وحشی ، فشنگ و وسایل کمین و شکار را کشف کردند.

او افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و با دستور قاضی کشیک تحویل بازداشتگاه مرکزی قلعه گنج شد وپرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع داده شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.