نوری: از نمایش تیم ملی فوتبال ایران راضی نبودم

سرمربی سابق تیم فوتبال وردربرمن در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، الکساندر نوری، سرمربی سابق تیم فوتبال وردربرمن آلمان در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در دیدار برابر سوریه اظهار داشت: بازی را تماشا کردم، اما از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران راضی نبودم. سرعت انتقال توپ رضایت بخش نبود. ایران شانس خوبی برای صعود به جام جهان دارد و نسبت به سایر تیم‌های گروه قدرت بیشتری دارد. بازیکنان ایران باید بدانند که می‌خواهند در زمین چه کار کنند و باید برای ملت و کشورشان در زمین فوتبال بجنگند و به جام جهانی صعود کنند.

نوری در خصوص همکاری نکردن خود با تیم‌های ایرانی گفت: آرزوی من کار کردن در ایران است به شرطی که موقعیت و شرایط خوبی فراهم باشد که تا به الان این موقعیت پیش نیامده است. هیچ گاه در خصوص جزئیات پیشنهادات در رسانه صحبت نمی‌کنم، اما برای من پول در قبول کردن هدایت یک تیم اولویت ندارد.

سرمربی سابق تیم فوتبال وردربرمن آلمان در خصوص قهرمانی‌های متوالی بایرن مونیخ در فوتبال آلمان و وجود نداشتن شائبه حمایت از این تیم گفت: در فوتبال آلمان تیم‌های دیگر به قهرمانی‌های متوالی بایرن مونیخ اعتراضی ندارند. بایرن مونیخ ویترین افتخارات فوتبال آلمان بوده و بهترین بازیکنان را در اختیار دارد که با استفاده از آن‌ها توانسته قهرمانی‌های زیادی را به دست آورد.

نوری در پایان و در خصوص آینده تیم ملی فوتبال آلمان بعد از یواخیم لو تصریح کرد: یواخیم لو برای مدت ۱۵ سال تاثیر زیادی در موفقیت‌های فوتبال آلمان داشت. با جوانگرایی‌هایی که شروع آن توسط خود او بود آینده فوتبال آلمان را روشن می‌بینم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار