معاون اجتماعی استان خراسان شمالی خبر داد؛

افزایش ۶۷ درصدی کل تصادفات در نوروز ۱۴۰۰

سرهنگ سجاد نامور از افزایش تصادفات منجر به فوت در محور‌های خراسان شمالی در دو روز اخیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،سرهنگ سجاد نامور معاون اجتماعی استان خراسان شمالی گفت: از آنجا که در وقوع یک حادثه رانندگی سه عامل: راننده، راه و خودرو مؤثر می‌باشند؛ با بررسی صورت گرفته در اکثر تصادفات اخیر عامل انسانی یعنی راننده علت اصلی حادثه مشخص‌شده است.


بیشتر بخوانید


نامور افزود: با توجه به حضور مداوم کارکنان پلیس‌راه در کنترل و هدایت تردد‌های بین‌شهری و تلاش و همت خستگی‌ناپذیر ؛ در دو روز اخیر بی‌توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی برخی رانندگان متخلف منجر به حوادث ناگواری شد که موجب غم و اندوه پلیس و مردم شده است.

او با بیان این نکته که علی رغم تأکید بر ماندن در خانه و پرهیز از سفر در زمان شیوع ویروس کرونا، آمار‌ها نشان از افزایش ۱۰۰ درصدی تردد‌ها در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته را دارد که افزایش ۶۷ درصدی کل تصادفات در سال ۱۴۰۰ تا صبح امروز را شاهد بوده ایم..

معاون اجتماعی استان خراسان شمالی عنوان کرد: توصیه پلیس به مردم این است که در فرصت باقی‌مانده تا پایان تعطیلات نوروزی حتماً از رفتن به مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند و آن دسته از شهروندان که به‌ضرورت در حال تردد در محور‌های مواصلاتی بین‌شهری هستند با پایبندی به قانون و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خاطره خوب و خوشی را برای خودشان، اطرافیان و پلیس بسازند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.