غربالگری ۷۰ هزار مسافر در نقاط مرزی کشور

رئیس امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشورگفت: از ۲۵ اسفندماه تا کنون بیش از ۷۰هزار نفر از مسافران در ۲۴ پایگاه مستقر در مرز‌های کشور غربالگری شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،ولی پور رئیس امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشوردر بازدید از پایانه مرزی میرجاوه گفت: با توجه به ماموریت هلال احمر کشور در خصوص استقرار در نقاط مرزی کشور و نیز اجرای طرح غربالگری امروز از پایانه مرزی میرجاوه بازدید و روند کار طرح غربالگری مسافران و رانندگان در این نقطه مرزی را بررسی کردیم.

او افزود: از ۲۵ اسفندماه سال قبل تا کنون بیش از ۷۰هزار نفر از مسافران در نقاط مرزی در ۲۴ پایگاه مستقر در مرز‌های کشور غربالگری شدند.

ولی پور افزود: در این مدت ۱۳هزار نفر تست کرونا شدند و ۵۶۰۰ نفر هم تست پی سی آر انجام دادند.

او تاکید کرد: همچنین در کنار این طرح آموزش‌هایی هم به مسافران ارائه می‌شود و ۳۹هزار بروشور هم بین مسافران توزیع شده است.

اواشاره به اینکه در این مدت حدود ۱۳۴۴ عملیات امداد و نجات در سطح کشور انجام شده است ادامه داد: استان‌های که بیشترین عملیات را انجام دادند اول مازنداران و اصفهان و سوم استان گلستان بوده است.

رئیس امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از مردم خواست با توجه به فرا رسیدن ۱۳ فروردین از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نیز زدن ماسک رو فراموش نکنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار