فعالیت ۱۲هزار امدادگر در طرح نوروزی

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۱۲ هزار امدادگر از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه در سراسر کشور خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،محمدحسن قوسیان، دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور صبح امروز در بازدید از پایگاه‌های این سازمان در استان البرز درباره برنامه‌های سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند در سراسر کشور آغاز شده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور افزود: در این طرح یک هزار و ۲۰۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار شهری و جاده‌ای به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند.

قوسیان با اشاره به این بیش از ۱۲ هزار امدادگر و نجاتگر در طرح امداد و نجات نوروزی حضور دارند و گفت: بالگرد‌های امدادی نیز در این طرح آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در صورت بروز حوادث و سوانح خواهند بود.

او با بیان این که طرح امداد و نجات نوروزی تا ۱۵ فروردین ادامه دارد، افزود: دوره‌های بازآموزی امدادگران و نجاتگران هلال احمر برگزار شده و هماهنگی‌های لازم با پلیس راه، اورژانس و سازمان راهداری انجام گرفته و امیدواریم در تعطیلات نوروزی، سوانح و حوادث کمتری را نسبت به سال گذشته شاهد باشیم.

انتهای پیام/ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.