مربی تیم ملی سوریه:

هدف مان از بازی با ایران شناسایی بازیکنان جدید بود/ ایران به راحتی بحرین را می‌برد

مربی تیم ملی سوریه درباره بازی تدارکاتی تیمش برابر ایران توضیحاتی ارائه کرد.

 

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر بین یوسف، مربی تیم ملی فوتبال سوریه پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل تیم ملی کشورمان در نشست خبری اظهار داشت: بازی با ایران بازی خیلی قوی و خوبی بود و ما انتظار چنین بازی‌ای را داشتیم. تمرکز ما در این دیدار روی شناسایی بازیکنان جدید بود، زیرا ما از گروه مان صعود کردیم. چند بازیکن ما در این دیدار غایب بودند و ترکیب ما نسبت به بازی‌های قبلی کسری داشت، اما همان طور که گفتم تمرکز ما روی شناسایی بازیکنان جدید بود و به همین دلیل از بازیکنان جدید در این دیدار استفاده کردیم.

بین یوسف در ادامه گفت: از تیم ملی ایران انتظار چنین نمایشی را داشتیم، زیرا ایران جزو تیم‌های قدرتمند آسیا است که در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا بازی کرده و طبیعتا انتظار چنین بازی خوبی از ایران وجود داشت، اما تمرکز ما روی شناسایی بازیکنان جدید و تقویت تیم بود. در این بازی روی کار‌های تیمی تمرکز کردیم. در این زمینه نقص‌هایی داشتیم، اما ما به تقویت تیم‌مان فکر می‌کنیم.

مربی تیم ملی سوریه در خصوص شرایط عمر خربین و عمر سوما عنوان کرد: طبیعتا اگر سوما و خربین در این دیدار کنار ما بودند، شرایط متفاوتی ایجاد می‌شد. این ۲ بازیکن در بحرین با ما بودند، اما متاسفانه سوما مصدوم شد. این بازی‌ها را برای کسب تجربه برگزار می‌کنیم و ۵، ۶ بازیکنی که در این دیدار در ترکیب ما بودند، از تیم امید به ما اضافه شدند و قبلا بازی رسمی ملی نداشتند. سن این بازیکنان ۱۹، ۲۰ سال است و ما به آن‌ها فرصت دادیم تا بتوانیم بازیکن شناسی کنیم و ذخیره‌های خوبی برای تیم‌مان پیدا کنیم و این بهترین فرصت بود که بازیکنان جوان را در این بازی پرفشار محک بزنیم تا عملکرد آن‌ها را در قالب تاکتیکی تیم ببینیم و ضریب خطای این بازیکنان را ارزیابی کنیم.

او درباره ۲ بازی تدارکاتی تیمش برابر بحرین و ارزیابی اش از این دیدار‌ها گفت: تیم‌های ملی ایران و بحرین اصلا با هم قابل مقایسه نیستند، زیرا ایران تیم بسیار قوی و فرصت طلبی است که بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد که تکنیک فردی بسیار بالایی دارند. بازیکنان ایران در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند و تیم ملی ایران به صورت مداوم در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا بازی کرده است. این تیم روی تکنیک فردی و قدرت بدنی متمرکز است و به همین دلیل با بحرین قابل مقایسه نیست، زیرا بحرین تیم تاکتیکی است و بازی آن‌ها به صورت جمعی است و می‌توان تخمین زد که آن‌ها چگونه بازی می‌کنند، اما به جرات می‌توانیم بگوییم که ایران تیم غیر قابل پیش بینی است.


بیشتر بخوانید


مربی سوریه در پایان نشست اظهار داشت: از طرف خودم و مردم سوریه از تیم ملی ایران و فدراسیون این کشور بابت ضیافت و میهمان نوازی تشکر می‌کنیم. از طرف سرمربی تیم هم که در این نشست حضور ندارد از شما تشکر می‌کنم، ما اصلا از این باخت ناراحت نیستیم و می‌خواهیم تیمی قدرتمند و محکم باشیم تا بتوانیم مردم سوریه را خوشحال و راضی کنیم. مردم سوریه ما را می‌شناسند و می‌دانند که قدرت ما چقدر است. در بازی امروز هم هدف‌مان بیشتر شناسایی بازیکنان برای آینده بود، زیرا برنامه بلندمدتی داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار