قنبرزاده: برگزاری اردوی تیم ملی در کیش تقریبا نهایی شده است

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری اردوی تیم ملی در کیش تقریبا قطعی شده است، اما دراگان اسکوچیچ نظر نهایی را می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور قنبرزاده دبیر کل فدراسیون فوتبال در حاشیه بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و سوریه، اظهار داشت: همه ملت دعا می‌کنند که ما با  قدرت در جام جهانی حضور پیدا کنیم. هنوز جلسه عزیزی خادم با اینفانتینو نهایی نشده و چیزی به ما ابلاغ نشده است.  

او در خصوص اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال که گفته بود شیخ سلمان از موضوع میزبانی بحرین بی اطلاع بوده است، گفت: من در جریان این موضوع نیستم.  

قنبرزاده در خصوص تغییرات احتمالی در پست‌های مختلف فدراسیون فوتبال، گفت: برای تغییرات باید دلیل وجود داشته باشد. اگر سیستمی کار خود را خوب انجام دهد، من دلیلی برای ایجاد تغییر نمی‌بینم.

او در مورد روند آماده سازی تیم ملی ایران و اینکه آیا با اسکوچیچ جلسه‌ای داشته است یا خیر، عنوان کرد: من هیچ جلسه‌ای با اسکوچیچ نداشته ام، اما رئیس فدراسیون با او جلسه داشته است. اردوی کیش تقریبا نهایی شده است.  

دبیر کل فدراسیون فوتبال در زمینه امکانات کیش، گفت: دراگان اسکوچیچ در این مورد ارزیابی‌های لارم را انجام می‌دهد و نظر نهایی را خواهد داد. من نمی‌توانم درباره مسائل فنی نظر بدهم.  

او در خصوص مشکلات میزبانی ایران در مسابقات بین المللی، جواب داد: چیز جدیدی رخ نداده است که بخواهم اظهار نظر کنم. انسان به امید زنده است و ما باید تلاش کنیم تا میزبانی از بحرین گرفته شود.  

قنبرزاده درباره اینکه آیا بیانیه‌های فدراسیون فوتبال در موضوع میزبانی کار را سخت‌تر نمی‌کند، تصریح کرد: بیانیه خاصی نداده است. فدراسیون فوتبال قرار بود شفاف عمل کند. مکاتبات قبلی با AFC بعد از مدتی به صورت غیر رسمی از رسانه‌ها منتشر می‌شد، اما در حال حاضر توسط فدراسیون و به صورت رسمی منتشر می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار