علت عجیب درد قفسه سینه مرد فیلیپینی!

مرد جوانی که برای انجام آزمایش ایکس ری به بیمارستان مراجعه کرده بود با صحنه ای عجیب روبه رو شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد جوان فیلیپینی که از درد سینه اش در هوای سرد رنج می‌برد پس از مراجعه به بیمارستان با صحنه‌ای عجیب روبه رو شد. «کنت رایان تامائو» که  برای درخواست کار در معدن باید ابتدا آزمایش ایکس ری انجام می داد پس از مراجعه  به بیمارستان متوجه یک چاقوی ۴ اینچی در سینه اش شد.

پزشکان بیمارستان با استناد به عکس تهیه شده به آقای تامائو اعلام کردند که شیئی شبیه به چاقو در سینه اش نزدیک به یکی از ریه هایش قرار دارد. این مرد جوان به پزشکان بیمارستان در شهر «کیداپاوان» گفت همیشه در هوای سرد در ناحیه سینه احساس درد می‌کرد، اما هرگز تصور نمی‌کرد که علت درد سینه او این تیغه چاقو باشد.


بیشتر بخوانید


تامائو در پاسخ به پرسش پزشکان که چطور این تیغه چاقو در سینه اش قرار گرفته گفت که احتمالا این شی به حادثه‌ای که بیش از یک سال پیش برایش رخ داد ارتباط دارد. او گفت ماه ژوئن سال گذشته با موتورسیکلت خود در حال رانندگی بود که مورد حمله یک باند تبهکار قرار گرفت. او گفت چیز زیادی از آن حادثه به خاطر نمی‌آورد، جز اینکه جسد بی جانش به بیمارستان منتقل و توسط پزشکان از مرگ نجات داده شد.

تامائو با وجود پیدا شدن این شیء بُرَنده در سینه اش گفت که قصد ندارد شکایتی را علیه پزشکانی که پس از آن حادثه زورگیری او را مورد درمان قرار دادند مطرح کند. او گفت می‌خواهد هر چه زودتر این تیغه چاقو از سینه اش برداشته شود تا بتواند برای کار در معدن درخواست دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.