فریاد شیران: برنامه‌های خوبی برای استعدادیابی داریم

مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: برخی دلالان و واسطه‌ها در تماس‌هایی غیرحرفه‌ای با بازیکنان رده‌های پایه استقلال، تمرکز آن‌ها را بهم ریخته‌اند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر فریاد شیران، مدیر آکادمی باشگاه استقلال، ضمن تبریک سال نو به مردم ایران به خصوص هواداران استقلال، درباره وضعیت تیم‌های پایه استقلال، گفت: به تمام اعضای کادر‌های فنی و عوامل زحمتکش تیم‌های پایه استقلال خسته نباشید می‌گویم. حاصل زحمات این عزیزان، قهرمانی تیم امید و نایب قهرمانی تیم نوجوانان استقلال بوده است. ضمن این که ۲ تیم نونهالان و جوانان هم در حال رقابت هستند و ان‌شاءالله آن‌ها هم مقامی شایسته را در پایان فصل کسب کنند. همان طور که می‌دانید ما کاری اساسی در آکادمی انجام دادیم و ۴ دربی رده پایه را بردیم که در تاریخ بی سابقه بوده است.

وی افزود: از مدیران قبلی آکادمی تشکر می‌کنم که در این جا زحمات زیادی کشیده‌اند. با حمایت مددی کار‌های بزرگی انجام داده‌ایم، اما من کمتر از ۳۰ درصد از عملکردمان راضی هستم. برنامه‌های خوبی برای استعدادیابی و تغییرات در برخی کادر‌های فنی جهت انجام کار‌های بزرگتر در سال پیش رو در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال اضافه کرد: متاسفانه برخی دلالان و واسطه‌ها در تماس‌هایی غیرحرفه‌ای با بازیکنان رده‌های پایه استقلال، تمرکز آن‌ها را بهم ریخته‌اند. اسامی و باشگاه‌هایی که با بازیکنان فنی، مستعد و آینده دار رده‌های پایه استقلال تماس گرفته اند را دارم. بازیکنانی که سرمایه و آینده استقلال را تضمین خواهند کرد. اگر باشگاهی خواهان جذب بازیکنان جوان استقلال است، می‌تواند با باشگاه و مدیریت باشگاه این موضوع را مطرح کند. به این دلال‌ها و باشگاه‌ها به جد هشدار می‌دهم که اگر مجددا با بازیکنان ما تماس بگیرند، مجبور خواهم شد اسامی واسطه‌ها و دلال مربی‌ها را رسانه‌ای کنم و آن‌ها را رسوا کنم و به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کنیم.

فریادشیران در پایان افزود: از تمام پیشکسوتانی که در ماه‌های گذشته در محل آکادمی حضور پیدا کردند و به بازیکنان روحیه دادند و یا تلفنی بنده را مورد تفقد قرار دادند هم تشکر می‌کنم. از پیشکسوتانی هم که از من انتقاد می‌کنند تشکر می‌کنم، چون از نقدهایشان بهره می‌برم و تلاش خود را دوچندان می‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار