راموس به دنبال جاودانگی در بازی‌های ملی

کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا امیدوار است بتواند رکورد بیشترین حضور در بازی‌های ملی را به نام خود ثبت کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخیو راموس، ستاره تیم فوتبال رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی اسپانیا امیدوار است با حضور خود در ۲ بازی آینده این تیم در مقدماتی جام جهانی قطر در منطقه اروپا بتواند خود را به رکورد بیشترین بازی ملی که در حال حاضر در دست ستاره پیشین تیم ملی مصر، احمد حسن با ۱۸۴ بازی ملی است؛ نزدیک کند و بتواند در بازی‌های آینده این تیم رکورد بازیکن مصری را بشکند.

ستاره ۳۴ ساله دنیای فوتبال با حضور در اولین بازی تیم ملی اسپانیا در مسابقات مقدماتی جام جهانی، برای صد و هفتاد و نهمین بار برای ماتادور‌ها به میدان رفت و برای شکستن رکورد بازی‌های ملی تنها به ۵ مسابقه دیگر نیاز دارد. ۵ مسابقه‌ای که با توجه به عملکرد درخشان این ستاره که کاپیتان تیم ملی اسپانیا نیز است، به نظر می‌رسد دیر یا زود انجام می‌پذیرد و سرخیو راموس رکورد دار حضور در بازی‌های ملی در جهان فوتبال خواهد شد.

در حال حاضر راموس با ۱۷۹ بازی ملی بعد از احمد حسن مصری (۱۸۴)، بدر المطوع کویتی (۱۸۱)، احمد مبارک عمانی (۱۸۰) در رتبه چهارم بیشترین بازی ملی در دنیای فوتبال قرار دارد.

تیم ملی اسپانیا در روز‌های ۸ و ۱۱ فروردین در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر به مصاف تیم‌های گرجستان و کوزوو می‌رود، مسابقاتی که فرصت خوبی برای افزایش تعداد بازی‌های ملی سرخیو راموس، کاپیتان اسپانیایی‌ها است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار